FANDOM

Colonel (カーネル Kāneru?) – antropomorficzny koala, a także jeden z członków Coconut Crew. Pojawia się w grze Sonic Rush Adventure.

Historia Edytuj

Colonel poznał Marine na wyspie Southern Island i dołączył do grupy Coconut Crew. Pracował tam jako informator, a siebie samego nazywał szpiegiem.

Colonel intro

Colonel przybywa na Southern Island

Colonel wrócił na wyspę, po tym jak Sonic, Tails i Marine zbudowali okręt Ocean Tornado. Koala pochwalił ich dzieło i powiedział, że nowy statek pozwoli im popłynąć praktycznie wszędzie. Colonel powiedział, że ma informacje na temat ciekawego miejsca, które mogliby zbadać. Marine przekonała go, aby zdradził im informacje za darmo, co koala też uczynił. Powiedział, że na zachód od Machine Labyrinth zaobserwował długą linię mielizny, ciągnącą się wyspy. Bohaterowie postanowili zbadać ten obszar. Przez resztę gry, Colonel zdradza Sonicowi informacje na temat tajemniczych miejsc, wręcza misje i może udekorować wyspę, za odpowiednią opłatą.

Colonel, razem z Blaze i pozostałymi członkami Coconut Crew, zjawia się później na pożegnaniu Sonica i Tailsa, którzy wracają do swojego wymiaru.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Colonel lubi pieniądze i zazwyczaj wszystkimi zdobytymi informacjami dzieli się za opłatą. Jednak dla swoich najlepszych przyjaciół jest w stanie zrobić wyjątkowi i podzielić się wiedzą za darmo.

Wygląd Edytuj

Colonel jest antropomorficznym koalą. Na głowie nosi beret, a na nogach sandały. Na oczach ma okulary, a na szyi niebieską chustę.

Moce i umiejętności Edytuj

Colonel posiada instynkt i umiejętności szpiegowskie. Potrafi zdobywać różne informacje.

Ciekawostki Edytuj

  • Oprócz Gardona, Colonel jest jedynym członkiem Coconut Crew, który nie nosi słomianego kapelusza