FANDOM

Cocoa Island (ココアアイランド Kokoa Airando?), znana również jako Kokko Island, lub Wyspa Tailsa – wyspa pojawiająca się w Tails Adventure. Jest głównym miejscem akcji gry. Miles "Tails" Prower mieszkał tu przez pewien okres czasu, zanim poznał Sonica. Oprócz lisa zamieszkiwały ją również Flicky.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Cocoa Island

Cocoa Island to spokojna wyspa, na której znajduje się wiele lasów, jaskiń i gór. Przez środek wyspy przebiega długie jezioro, które następnie przechodzi w rzekę. Zachodnie wybrzeże pokrywają lasy, natomiast na wschodnim znajduje się podziemny, wulkaniczny tunel. Na północy mieszczą się góry z podziemnymi jaskiniami. Dookoła wyspy znajdują się również trzy mniejsze kawałki lądu, z czego jeden z nich, Coco Island, został zniszczony.

W trakcie wydarzeń z Tails Adventure na wyspie znajdowały się Szmaragdy Chaosu, przez co stała się ona celem ataku Battle Kukku Empire. Poloy Forest stanął w płomieniach, a Battle Kukku zaczęli przeszukiwać wyspę w poszukiwaniu Szmaragdów. Ostatecznie Miles "Tails" Prower powstrzymał ich plany i zniszczył Coco Island, która okazała się być w rzeczywistości latającą fortecą Kukku - Battle Fortress. Po tych wydarzeniach pokój ponownie wrócił na Cocoa Island.

Lokacje Edytuj

Na wyspie znajdują się następujące lokacje:

Dookoła wyspy mieszczą się również cztery inne lokacje:

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Cocoa Island

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Cocoa Island Archie

Cocoa Island w komiksach

W komiksach Cocoa Island jest wyspą na planecie Mobius, którą Tails odkrył w trakcie pierwszej wojny z Eggmanem. Powstał tutaj również jego wierny robot - T-Pup. Tails powrócił tutaj później z Antoine D'Coolette i Bunnie D'Coolette, którzy chcieli spędzić na tej wyspie swój miesiąc miodowy. Bohaterowie zostali wkrótce zaatakowani przez Battle Kukku Empire.

Ciekawostki Edytuj

  • W zachodnich instrukcjach do gry Tails Adventure fabuła została zmieniona. Z tego powodu Cocoa Island otrzymała tam nazwę Wyspy Tailsa, ponieważ była ulubionym miejscem do spędzania wakacji dla młodego lisa.