FANDOM

Claire Voyance – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to zielona, antropomorficzna wyjec należąca do grupy Diamond Cutters.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

IDW 22 Claire Voyance In Action

Claire posługująca się swoim Wisponem

W trakcie wojny Imperium Eggmana z Resistance, Claire Voyance była psychologiem w drużynie Diamond Cutters, razem z Whisper, Smithym, Slingerem i Mimiciem. Wraz ze swoją drużyną brała udział w wielu misjach przeciwko Doktorowi Eggmanowi. Smithy stworzył dla całej drużyny maski, które pozwalały im komunikować się z Wispami i między sobą. W tym czasie Claire posługiwała się także Wisponami wykorzystującymi Zielonego Wispa. Pewnego dnia Mimic zaproponował Diamond Cutters aby zaatakowali bazę Eggmana na wybrzeżu i kompletnie sparaliżowali w ten sposób jego siły. Claire Voynace miała złe przeczucia i dlatego poleciła Whisper aby w trakcie akcji została na zewnątrz. Nie chciała jednak przepuścić takiej okazji i zgodziła się na wzięcie udziału. Wraz ze Smithym, Slingerem i Mimiciem dostali się do środka bazy, podczas gdy Whisper została na zewnątrz. Tam zostali zaatakowani przez Shadow Androidy, a Mimic opuścił ich. Claire zdołała zniszczyć kilka Shadow Androidów, ale ostatecznie zginęła. Whisper odnalazła potem jej Zielonego Wispa i przygarnęła do swojego zespołu.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Claire była dość opanowana i ostrożna, a także troszczyła się o swoją drużynę.

Wygląd Edytuj

Claire jest antropomorficzną, zieloną małpą-wyjcem o szaroniebieskich oczach. Posiada złote kolczyki w uszach, a także nosi na sobie czarny płaszcz z kapturem. Pod spodem nosi białą spódnicę, a niżej czarne buty. Posiada także czarne rękawice. Czasami zakłada białą maskę z czarnymi otworami i zieloną soczewką.

Moce i umiejętności Edytuj

Claire Voyance specjalizowała się w psychologii, a także potrafiła się posługiwać Wisponem, któremu nadała nazwę "Mantis", wykorzystującym moc Zielonego Wispa do lotu. Była także wyposażona w materiały wybuchowe, pozwalającej jej sabotować różne cele.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię postaci jest grą słów na "clairvoyance", co oznacza jasnowidzenie.