Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Claire Voyance – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to zielona, antropomorficzna wyjec należąca do grupy Diamond Cutters.

Historia[]

Przeszłość[]

Claire posługująca się swoim Wisponem

W trakcie wojny Imperium Eggmana z Resistance, Claire Voyance była psychologiem w drużynie Diamond Cutters, razem z Whisper, Smithym, Slingerem i Mimiciem. Wraz ze swoją drużyną brała udział w wielu misjach przeciwko Doktorowi Eggmanowi. Smithy stworzył dla całej drużyny maski, które pozwalały im komunikować się z Wispami i między sobą. W tym czasie Claire posługiwała się także Wisponami wykorzystującymi Zielonego Wispa. Pewnego dnia Mimic zaproponował Diamond Cutters aby zaatakowali bazę Eggmana na wybrzeżu i kompletnie sparaliżowali w ten sposób jego siły. Claire Voynace miała złe przeczucia i dlatego poleciła Whisper aby w trakcie akcji została na zewnątrz. Nie chciała jednak przepuścić takiej okazji i zgodziła się na wzięcie udziału. Wraz ze Smithym, Slingerem i Mimiciem dostali się do środka bazy, podczas gdy Whisper została na zewnątrz. Tam zostali zaatakowani przez Shadow Androidy, a Mimic opuścił ich. Claire zdołała zniszczyć kilka Shadow Androidów, ale ostatecznie zginęła. Whisper odnalazła potem jej Zielonego Wispa i przygarnęła do swojego zespołu.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Claire była dość opanowana i ostrożna, a także troszczyła się o swoją drużynę.

Wygląd[]

Claire jest antropomorficzną, zieloną małpą-wyjcem o szaroniebieskich oczach. Posiada złote kolczyki w uszach, a także nosi na sobie czarny płaszcz z kapturem. Pod spodem nosi białą spódnicę, a niżej czarne buty. Posiada także czarne rękawice. Czasami zakłada białą maskę z czarnymi otworami i zieloną soczewką.

Moce i umiejętności[]

Claire Voyance specjalizowała się w psychologii, a także potrafiła się posługiwać Wisponem, któremu nadała nazwę "Mantis", wykorzystującym moc Zielonego Wispa do lotu. Była także wyposażona w materiały wybuchowe, pozwalającej jej sabotować różne cele.

Relacje z postaciami[]

Sojusznicy[]

Wrogowie[]

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Imię postaci jest grą słów na "clairvoyance", co oznacza jasnowidzenie.
Advertisement