FANDOM

City – miasto pojawiające się w grze Sonic Forces. Było kiedyś spokojną miejscowością, ale w wyniku działań Imperium Eggmana zostało zrujnowane i przez długi czas dewastowane przez Death Egg Robot Sentinel.

Opis Edytuj

City to średniej wielkości miasto zbudowane pośród blokowych wzgórz. Mieści się przy granicy z Green Hill. Miasto otaczają liczne rzeki, na których mieszczą się mniejsze wyspy. Prowadzi tu także kilka czerwonych mostów. Po ataku Imperium Eggmana miasto zostało kompletnie zdewastowane. Na każdej ulicy widać ślady zniszczeń, a kolejne powodowane są przez rozrzucone po okolicy Death Egg Robot Sentinele i inne badniki. Mieszkańcami City są różne Zwierzęta antropomorficzne. Mieszczą się tu następujące poziomy: Ghost Town, Park Avenue, Sunset Heights, Red Gate Bridge, a w DLC Episode Shadow - Enemy Territory.

Historia Edytuj

Sonic Forces cutscene 011

Siły Eggmana szturmują City

W trakcie wydarzeń z Sonic Forces Shadow biegł przez atakowane przez Roboty Eggmana City, aby spotkać się z Rouge i Omegą. Podczas ataku Eggmana w mieście znajdowali się m.in. Tails i grupa cywili. Sonic zdołał pokonać atakujące roboty, ale sam padł z ręki Infinite'a i innych złoczyńców. Pięć miesięcy po tych wydarzeniach Avatar uczestniczył w obronie miasta, ale został przepędzony przez Infinite'a. W następnym miesiącu Tails próbował tutaj naprawić zniszczonego Omegę, ale przerwał mu atak Chaosa i przybycie klasycznego Sonica. Obaj bohaterowie zdecydowali się opuścić miasto targane wojną.

Sonic Forces cutscene 401

Sonic i Avatar pod koniec Sonic Forces w City

Siły Resistance wzięły potem udział w obronie City. Dużą rolę w defensywie odegrał Avatar. Nieco później Shadow zaatakował miasto, co zmusiło Sonica do przyjścia z odsieczą. Kiedy przyjaciele jeża zajmowali roboty Eggmana walką, Sonic znalazł Shadowa w środku miasta. Okazało się wtedy, że Shadow ten był jedynie repliką, którą stworzył Infinite. Prawdziwy Shadow pomógł ją zniszczyć, ostatecznie ratując City przed inwazją. Sonic i Avatar udali się potem w kierunku mostu, aby rozprawić się z Metal Soniciem. Po drodze pokonali Death Egg Robot Sentinela. Gdy Metal Sonic został pokonany na moście, siły Eggmana nie dokonały już kolejnego ataku na City. Pod koniec gry Reistance postanowiło odbudować miasto. Sonic i Avatar pożegnali się na jednej z ulic miasta.

W innych grach Edytuj

Sonic Forces: Speed Battle Edytuj

W Sonic Forces: Speed Battle City jest jednym z trzech głównych obszarów. Znajdują się tutaj następujące trasy: Sunset Bridge, Splash Highway, Red Gate Bay i Red Gate Ruins.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • City było pierwszą ukazaną w Sonic Forces lokacją, ponieważ zaprezentowano ją już na San Diego Comic-Con w 2016 roku.