FANDOM

Chrysanthemum – postać pojawiająca się w serialu Sonic X. Jest to kobieta z rasy Cosmo, która towarzyszyła Ziemianie w kosmicznej podróży.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W trakcie wojny na planecie Green Gate Chrysanthemum brała udział w naradzie. Chrysanthemum przyłączała się potem do Ziemiany i innych kobiet, które podjęły decyzję o opuszczeniu planety. Później Chrysanthemum odleciała z planety wraz z innymi kobietami. Wykonała rozkaz Ziemiany, która kazała zrzucić bomby nuklearne na planetę, aby wyeliminować wszystkich mężczyzn walczących w formie Mover Mode. Chrysanthemum była potem obecna przy narodzinach Cosmo, ostatniego dziecka Ziemiany. Chrysanthemum resztę swojego życia spędziła na statku kosmicznym, wychowując Cosmo wraz z innymi kobietami. Ostatecznie zginęła, kiedy nadleciał Scarship i jednym strzałem zniszczył mostek kapitański.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Chrysanthemum jest dość niespokojna i nerwowa w trudnych sytuacjach, ale gdy wszystko idzie po jej myśli zachowuje spokój.

Wygląd Edytuj

Chrysanthemum jest kobietą z rasy Cosmo. Jest wyższa i bardziej pulchna od innych przedstawicielek swojej rasy. Posiada blado-brązową skórę i zielone oczy. Jej włosy są brązowe i posiadają wyrastające z nich szyszki. Chrysanthemum nosi fioletowo-białą sukienkę z długimi, różowymi rękawami, białe rajstopy, oraz fioletowe buty. Posiada także złoty klejnot na piersi.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Chrysanthemum nie była nazwana w japońskiej wersji Sonic X. Dopiero w angielskim dubbingu nadano jej imię.