FANDOM

Temat tego artykułu pojawia się głównie lub wyłącznie w komiksie wydawnictwa IDW Publishing.
Cudzy1 Chao-Chao! Cudzy2
Chocola, Sonic the Hedgehog #18

Chocola – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to brązowy Chao, brat Cheese'a. Mieszka razem z Cheesem, Cream, Vanillą i Gemerlem we Floral Forest Village.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Chocola pozostał zwykle we Floral Forest Village, razem z Vanillą, podczas gdy Cheese towarzyszył Cream w jej przygodach. W pewnym momencie do rodziny dołączył naprawiony i przeprogramowany przez Tailsa robot Doktora Eggmana - Gemerl.

Crisis City Edytuj

IDW 18 Cheese i Chocola Zomboty

Chocola i Cheese jako Zomboty

W Sonic the Hedgehog #18 Floral Forest Village została zaatakowana przez Faceship Doktora Eggmana, który rozlał po całej wiosce Metal Virus, zmieniając jej mieszkańców w Zomboty. Chocola pomagał Vanilli w barykadowaniu domu. Kiedy Cream chciała pomagać w obronie sąsiadów, powiedziała że Chocola mógłby zostać z Vanillą aby jej chronić. Wkrótce potem Chocola, Cheese i Vanilla zostali otoczeni we własnym domu przez Zomboty. Chocola zaatakował Zombota, kiedy zobaczył że Cheese został złapany przez jednego z nich. Sam jednak również został schwytany i stał się Zombotem. Chocola zaatakować Sonica, ale został odpędzony przez Gemerla. Jeż zamknął Chocolę i Cheese'a w szklanych słoikach, które Chao po pewnym czasie zaczęły rozbijać.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Chocola jest cichy i spokojniejszy niż jego brat, Cheese. Mimo tego kiedy widzi jak jest on w niebezpieczeństwie, rusza do walki nie zważając na własne bezpieczeństwo.

Wygląd Edytuj

Chocola to Chao o brązowym kolorze skóry. Posiada żółte końcówki rąk, stóp i głowy, łącznie z żółtym pomponem nad jego głową. Nosi niebieską kokardkę na brzuchu. Z tyłu wyrastają mu motyle skrzydełka, pozwalające latać.

Moce i umiejętności Edytuj

Chocola potrafi latać, a także atakować wrogów swoimi pięściami w locie.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj