Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Chocola (チョコラ Chocora?)Chao, brat bliźniak Cheese'a pojawiający się w grze Sonic Heroes.

Opis[]

Chocola to Chao o brązowym kolorze skóry. Posiada żółte końcówki rąk, stóp i głowy, łącznie z żółtym pomponem nad jego głową. Nosi niebieską kokardkę na brzuchu. Z tyłu wyrastają mu motyle skrzydełka, pozwalające latać.

Historia[]

Chocola pojawił się tylko w grze Sonic Heroes. Został tam, wraz z Żabkiem porwany przez Neo Metal Sonica, który zamierzał pobrać od nich obu dane Chaosa. Team Rose wyruszyli z misją ratunkową, po tym jak zobaczyli zdjęcie Sonica uciekającego z Chocolą i Żabkiem. Ostatecznie Neo Metal Sonic zwrócił Chocolę i Żabka, po tym jak Tema Rose zniszczyli Egg Emperora. Chocola pojednał się ze swoim bratem, Cheesem, oraz podziękował bohaterom za ratunek. Później pożegnał Amy, która opuściła swoją drużynę aby wznowić pościg za Soniciem.

W innych mediach[]

Archie Comics[]

Chocola pojawia się w serii komiksów o Sonicu, publikowanej przez Archie Comics. Tak samo jak w grach, jest tam przedstawiony jako brat Cheese'a, mieszkający z Cream i Vaniilą.

IDW Publishing[]

Chocola w komiksach IDW

Osobny artykuł: Chocola (IDW)

W komiksach IDW Chocola posiada taką samą historię jak w grach, aż do Sonic Forces. Razem z Vanillą i jej rodziną mieszkał we Floral Forest Village. Podczas sagi Metal Virusa ich dom został zaatakowany przez Zomboty, a Chocola i Cheese zostali zarażeni stając w obronie Cream. Jako Zomboty zaatakowali potem Tailsa w Central City i na Angel Island, ale ostatecznie zostali wyleczeni.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Imię Chocoli odnosi się do czekolady (Chocolate), która ma podobny do jego skóry kolor.
Advertisement