FANDOM

Chemical Plant – osiemnasty poziom w grze Sonic Forces oraz czwarty dla Klasycznego Sonica. Poziom ten dzieli się tematyką z Space Port i Network Terminal.

Opis Edytuj

Klasyczny Sonic i Tails infiltrują Chemical Plant, aby znaleźć komputer Eggmana i wydobyć z niego informacje na temat Phantom Ruby. Chemical Plant przypomina oryginalny poziom, ale umieszczone jest wewnątrz zamkniętego ośrodka przemysłowego. Główne trasy stanowią tu biegnące w górę i w dół, a także przeplatające się żółte rurociągi z niebieskimi chemikaliami. W niektórych sekcjach znajdują się tuby, które transportują gracza przez ściany. Zwykle trzeba najpierw zniszczyć ich wejście. Po wyskoczeniu tuba blokuje swoje wyjście, przykrywając je springiem. Występują tu liczne ruchome platformy, z czego część z nich to ruchome klocki. Zmieniają one co jakiś czas swoje położenie, układając się na kształt schodów. Mogą jednak przygnieść gracza ze ścianą lub podłogą. W Chemical Plant występują także podwodne sekcje, zalane przez fioletowy Mega Mack. Gracz musi zbierać pęcherzyki powietrza aby nie udusić się pod wodą. W wyjściu z podwodnych obszarów pomagają wentylatory (należy jednak uważać aby nie popchnęły gracza na kolce), lub ruchome klocki. Niektóre wentylatory będą spychały gracza w dół. Należy uważać na zapadające się platformy, które najczęściej prowadzą do przepaści.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Chemical Flow

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria