FANDOM

Cudzy1 Chao-Chao! Cudzy2
Cheese, Sonic the Hedgehog #18

Cheese – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to niebieski Chao i najbliższy towarzysz Cream, oraz brat Chocoli. Mieszka razem z nią, Chocolą, Vanillą i Gemerlem we Floral Forest Village.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Cheese towarzyszył Cream w licznych przygodach z Soniciem, Tailsem, Knucklesem i Amy, oraz wieloma innymi. W trakcie jednej z tych przygód Cheese, Cream i ich przyjaciele pokonali należącego do Doktora Eggmana robota Gemerla, którego Tails naprawił i przeprogramował. Dzięki temu Gemerl mógł zamieszkać razem z Cheesem, Cream i ich rodziną we Floral Forest Village.

Crisis City Edytuj

IDW 18 Cheese i Chocola Zomboty

Cheese i Chocola jako Zomboty

W Sonic the Hedgehog #18 Floral Forest Village została zaatakowana przez Faceship Doktora Eggmana, który rozlał po całej wiosce Metal Virus, zmieniając jej mieszkańców w Zomboty. Cream chciała pomóc swoim sąsiadom, przekonując Vanillę że będzie miała Cheese'a do pomocy. Matka jednak kazała jej zostać i pilnować domu, dlatego Cream poprosiła Gemerla aby pomógł mieszkańcom. Wkrótce potem Cheese, Chocola i Vanilla zostali otoczeni we własnym domu przez Zomboty. Cheese zaatakował Zombota, mimo próśb i protestów Cream, która nie chciała aby dotykał zakażonego wirusem. Cheese jednak nie posłuchał i został złapany, a następnie razem z Chocolą stał się Zombotem. Cheese chciał zaatakować Sonica, ale został odpędzony przez Gemerla. Jeż zamknął Cheese'a i Chocolę w szklanych słoikach, które Chao po pewnym czasie zaczęły rozbijać.

The Last Minute Edytuj

IDW 21 Cheese Chocola Zombots

Cheese i Chocola jako Zomboty, wstrzymujący dostawę prądu do laboratorium Tailsa

W Sonic the Hedgehog #21 zainfekowani Metal Virusem Cheese i Chocola przybyli do Central City, obserwując Tailsa z dachu jego laboratorium. Później rozerwali kable dostarczające prąd do laboratorium, wyłączając komputer Tailsa i uniemożliwiając mu wysłanie danych dotyczących lekarstwa na Metal Virus do Restoration HQ. Później próbowali ścigać lisa gdy ten wyjechał z laboratorium pilotując Cyclone, ale zostali przez niego zostawieni daleko w tyle.

All or Nothing Edytuj

IDW 29 Tails Cheese Chocola

Cheese i Chocola wyzdrowiali po zniszczeniu Metal Virusa

W Sonic the Hedgehog #25 Cheese-Zombot pojawił się wraz z innymi, imiennymi Zombotami, po tym jak Zavok przejął nad nimi kontrolę z pokładu Faceshipu. W Sonic the Hedgehog #28 Cheese-Zombot był częścią armii, którą Zavok prowadził na Angel Island. Został, razem z innymi Zombotami, rzucony przez Zavoka na latającą wyspę, gdzie stanął przeciwko Sonicowi i jego przyjaciołom. W Sonic the Hedgehog #29 Cheese i Chocola Zomboty ścigali Tailsa, zarażając go Metal Virusem. Ostatecznie Super Sonic i Super Silver zdołali zniszczyć Metal Virus, a Cheese i Chocola wrócili do normalności, świętując razem z Tailsem.

Out of the Blue Edytuj

IDW 30 Cheese vs Zavok

Cheese atakuje Zavoka

W Sonic the Hedgehog #30 Cheese stanął w obronie Cream i zaatakował Zavoka, chroniąc ją przed nim. Pomógł w ten sposób obezwładnić rozwścieczonego Zeti. W Sonic the Hedgehog #31 Cheese Vanilla, Chocola i Gemerl przynieśli do biura Chaotix smakołyki, aby pomóc detektywom którzy byli zasypani papierkową robotą. Vanilla zaoferowała im wtedy swoją pomoc, prosząc Cheese'a i Chocolę aby uporządkowali dokumenty. Cheese wziął potem udział w przyjęciu organizowanym przez Tangle w Spiral Hill Village, ale zostało ono zakłócone przez pojawienie się Doktora Eggmana w nowej maszynie. W Sonic the Hedgehog #32 Cheese wziął udział w ataku na maszynę Eggmana. Zdołał wtedy uderzyć doktora w głowę, zanim ten zamknął kokpit. Po tym jak Sonic wrócił, a Eggman został pokonany, Cheese wziął udział w grupowym uścisku.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Cheese jest lojalny wobec Cream i gotów ryzykować nawet własnym zdrowiem dla jej dobra.

Wygląd Edytuj

Cheese jest jasnoniebieskim Chao Posiada żółte dłonie, stopy i czubek głowy, razem z unoszącym się nad nią kropką. Jego charakterystyczną cechą jest czerwona muszka. Na plecach ma parę różowych skrzydełek.

Moce i umiejętności Edytuj

IDW 18 Cheese Attack

Cheese atakuje przeciwnika

Cheese potrafi latać dzięki swoim skrzydłom, a także wykonywać uderzenia pięścią. Dlatego też służy Cream nie tylko jako jej przyjaciel, ale również broń.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj