FANDOM

Chaos City – lokacja pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to miasto na planecie Mobius, w którym dawniej mieszkali Momma Robotnik i Doktor Ivo Robotnik.

Opis Edytuj

Momma Robotniks Birthday 176

Płot przed starym domem Robotników

Chaos City jest bliżej nieznanym miastem. Znany jest tylko jeden budynek, którym jest stary dom rodziny Robotników - ogrodzony czarnym, złowieszczym płotem, za którym mieści się posesja na klifie. Dom Robotników jest nieduży i utrzymany w czarnej kolorystyce, przed nim występują także różne rozrzucone przedmioty i piaskownica, w której kiedyś bawił się mały Doktor Robotnik.

Historia Edytuj

W przeszłości Momma Robotnik i Doktor Ivo Robotnik mieszkali w Chaos City, gdzie mały Robotnik często bawił się swoja ulubioną maskotką - Fuzzym Wuzzym. Podczas przeprowadzki Fuzzy Wuzzy pozostał w Chaos City, co sprowadziło Robotnika na drogę zła.

Momma Robotniks Birthday 187

Sonic i Tails uwięzieni w starym domu Robotników

W odcinku Momma Robotnik's Birthday Momma Robotnik zwabiła Tailsa do Chaos City, wmawiając mu że jeśli odnalazłby Fuzzy'ego Wuzzy'ego w jej starym domu, to Robotnik znów byłby dobry. W rzeczywistości była to pułapka, która przyciągnęła także Sonica. Gdy Sonic przybył do starego domu Robotników i uwolnił Tailsa, Momma Robotnik wysłała za nim wielkiego Fuzzy'ego Wuzzy'ego, a także odcięła im drogę uruchamiając naelektryzowany płot. Sonic zdołał jednak wykorzystać prąd do porażenia Fuzzy'ego Wuzzy'ego, co zmusiło Robotnika do błagania o uratowanie jego ulubionej maskotki. Po tym jak Sonic uratował pluszowego niedźwiedzia, pracownicy Mobius Home for Really Bizarre Mothers przyjechali po mamę Robotnika, aby zabrać ją z powrotem do azylu z którego uciekła. Z kolei Robotnik pozostał razem z Fuzzym Wuzzym w Chaos City, ciesząc się że został uwolniony od swojej matki.