FANDOM

Chao Pod – pojazd pojawiający się w grze Team Sonic Racing. Jest to niebiesko-żółty samochód wyścigowy z którego korzystają Neutral Chao, Hero Chao, Dark Chao i Omochao.

Opis Edytuj

Chao Pod to niebiesko-żółty samochód wyścigowy. Składa się z niebieskiego kokpitu, do którego podłączone są cztery koła z żółtymi błotnikami. Kokpit to oszklona kapsuła z trzema siedzeniami, które zajmują Neutral Chao, Hero Chao i Dark Chao. Poza oszkloną częścią, na ogonie pojazdu siedzi Omochao.

Historia Edytuj

Team Sonic Racing Edytuj

TSR Chao Stats

Bazowe statystyki Chao Poda w Team Sonic Racing

W grze Team Sonic Racing Chao Pod pojawia się jako samochód Chao. Jego bazowe statystyki świadczą o wysokim przyspieszeniu i kierowaniu, ale słabym pędzie, obronie i szybkości. Statystyki mogą być modyfikowane przez zamienianie części, podobnie jak kolorystyka auta. W trakcie wydarzeń z gry Chao Pod był jednym z samochodów, które Dodon Pa podarował Neutralnemu Chao, Hero Chao, Dark Chao, oraz Omochao i ich przyjaciołom w ramach organizowanych wyścigów. Chako wykorzystywały go podczas trwania wyścigów. Samochód został potem zniszczony, kiedy bohaterowie musieli zostawić go na pokładzie Final Fortress, ale Dodon Pa obiecał dostarczyć nowy.

Galeria Edytuj