Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Central City – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to wielkie miasto nadbrzeżne, graniczące z Emerald Town.

Opis[]

Central City to metropolia pełna licznych wieżowców, a także mniejszych budynków. Miasto posiada także port. Tails posiada swoje laboratorium w Emerald Town, podmiejskiej dzielnicy Central City.

Historia[]

The Last Minute[]

Ewakuacja ocalałych z Central City

W Sonic the Hedgehog #21 Tails, Tangle i Whisper przybyli do Central City, ale wraz z nimi zjawił się także Faceship, z którego Doktor Eggman rozlał Metal Virus, zmieniając wielu mieszkańców w Zomboty. Podczas gdy Tangle i Whisper zajmowały się ewakuacją ocalałych i odpieraniem Zombotów, Tails przedostał się do swojego laboratorium aby podjąć prace nad lekarstwem na wirus. Jednakże Zomboty wkroczyły wkrótce do laboratorium i przerwały Tailsowi pracę, co więcej niszcząc wyniki jakie otrzymał. Lis zdołał jednak uciec na ulice, wykorzystując do tego swój Cyclone. Tails osłaniał następnie Tangle i Whisper, które przeprowadzały ewakuację ocalałych do statku, który po nich przyleciał. Gdy Cyclone zostało zniszczone, lis odleciał na statek, gdzie dowiedział się od Amy o upadku Restoration HQ.

Zeti Hunt[]

W Sonic the Hedgehog #42 Tails odwiedził swoje laboratorium w Central City, gdzie przygotował Zeti Zapper i Zeti Launcher. Kiedy Deadly Six zaatakowali Restoration HQ, Tails przygotował Tornado, aby wyruszyć na ratunek.

Trial by Fire[]

W Sonic the Hedgehog #45 w Central City Sonic i Tails pomogli Amy spakować się na wycieczkę do Forest Ridge Zone. Później Sonic spędził czas z Tailsem w jego laboratorium.

Imposter Syndrome[]

Central City po ataku Surge

W Sonic the Hedgehog: Imposter Syndrome #1 Surge i Kit zaatakowali Central City, paraliżując miejską sygnalizację świetlną i doprowadzając do wypadków na drodze, a także doprowadzili do przeciążenia miejskich wodociągów. Doktor Starline próbował się również dyskretnie włamać do Laboratorium Tailsa, ale nie mógł znaleźć skutecznej metody, dlatego zarządził odwrót.

Hit the Pavement[]

Chaotix w Central City

W Sonic the Hedgehog #48 Chaotix otrzymali od Nite'a informację o ostatnich sabotażach w Central City i postanowili je zbadać. Po tym jak udało im się ominąć korek na drodze do miasta dotarli do centrum, które było kompletnie sparaliżowane, a różni obywatele kłócili się ze sobą o spowodowane wypadki. Chaotix otrzymali od jednego z nich poradę o sprawdzeniu kanałów, co też uczynili. Nakryli tam tajemniczą postać niosącą skrzynię z częściami robotów, ale nie zdołali uchwycić przestępcy. Pozostawiona przez niego skrzynia zawierała jednak wskazówkę, która doprowadziła ich do miejskich doków. Chaotix znaleźli tam magazyn, w którym Clutch zgromadził resztki swojego majątku, który Rough i Tumble mieli wynosić poza miasto do jego klientów. Chaotix udało się tymczasowo schwytać Clutcha i zatopić jego kolekcję, lecz opos i jego pomagierzy uciekli, wykorzystując ukradzione bomby dymne Espio.

Advertisement