FANDOM

Celestial Skyway – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Sky Sanctuary.

Opis Edytuj

Celestial Skyway jest trasą o średnim poziomie trudności, odblokowywaną od drugiego tieru lub po zdobyciu 100 trofeów. Gracze rozpoczynają na prostej trasie, która posiada także niewielki odcinek z szynami. Następnie muszą pokonać trasę usianą licznymi przeszkodami. Pojawia się tu także kilka paneli przyspieszających. Po przejechaniu przez drugi zestaw szyn, trasa będzie się rozdzielała w trzy kierunki: pośrodku mieszczą się panele przyspieszające i dwa pasy biegnące na wzniesienie, a dwie boczne trasy składają się z pojedynczych pasów z pierścieniami. Gracze zjeżdżają następnie po szynach i muszą pokonać kolejny odcinek z przeszkodami, po czym trasa zbiega w dół i znów rozdziela się podobnie jak ostatnio. Tym razem panele przyspieszające znajdują się na dwóch bocznych pasach, podczas gdy pośrodku mieszczą się dwa pasy zajęte przez taśmy popychające graczy do przodu. Kolejna sekcja składa się z przeszkód i szyn, po czym zawodnicy wbiegają na ostatnie rozwidlenie. Tym razem dwa boczne pasy składają się z taśm, podczas gdy środek posiada panele przyspieszające. Gracze jadą następnie po szynach na ostatni odcinek z przeszkodami i panelami przyspieszającymi, po czym docierają do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mortar Canyon