FANDOM

Celestial Skyway – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Sky Sanctuary. Odblokowywana jest w drugim tierze, lub po zdobyciu 100 osiągnięć.

Opis Edytuj

Celestial Skyway to trasa położona w Sky Sanctuary. Należy do grupy tras o średnim poziomie trudności. Na początku gracze zakręcają i wbiegają pod górę. Po przejechaniu po szynach trasa przechyla się w lewo. Po przebiegnięciu dalszego dystansu gracze jadą po szynach pod podniebnym mostem. W dalszej części trasa rozwidla się. Środkiem biegnie główna droga, a po lewej i prawej pojawiają się boczne pasy, które później zbiegają się z główną drogą. Gracze jadą po przechylonych w lewo szynach i biegną po tak samo ułożonej trasie. Biegnąc dalej trasa znowu posiada dwa boczne rozwidlenia. Na środkowym tym razem znajdują się taśmy produkcyjne, które przyspieszają bieg postaci. Gracze znowu jadą po szynach i docierają do takiej samej sekcji z odnogami jak poprzednio. Tym razem jednak taśmy znajdują się na dwóch bocznych pasach. Po przejechaniu ostatniego zakrętu na szynach gracze skręcają i biegną prosto do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Valley

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria