FANDOM

Cudzy1 Well, I followed Sonic's career from the beginning. He's the bravest, fastest hero on Mobius! Cudzy2
Catty Carlisle, Sonic's Song

Catty Carlisle – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to antropomorficzna, czarna kotka grająca w swoim zespole. Jest autorką znanego przeboju Sonic's Song.

Historia Edytuj

Sonics Song Episode 103

Catty porwana przez Music Destroyera

W odcinku Sonic's Song Catty Carlisle została zaproszona do Rebel Radio, gdzie razem ze swoim zespołem zagrała piosenkę Sonic's Song, która szybko stała się światowym hitem. W trakcie gdy Catty udzielał prowadzącemu stacji wywiadu, Scratch i Grounder wkroczyli aby porwać ją z rozkazu Doktora Robotnika. Sonic i Tails przybyli jej jednak z pomocą i umożliwi ewakuację do jej tajnego studia. Catty nie zabrała ze sobą jednak swojej gitary, dlatego Sonic postanowił się po nią wrócić, zostawiając Tailsa z Catty. Po jakimś czasie miasto zostało zaatakowane przez Music Destroyera, który zaczął konfiskować instrumenty muzyczne. Catty wyszła ze swojej kryjówki i uratowała małego kangura, ale sama została złapana przez Music Destroyera. Robot przyprowadził ją do bazy Doktora Robotnika. Catty próbowała się wymknąć idąc tanecznym krokiem za M.D., ale Robotnik złapał ją i wręczył akordeon. Kazał jej następnie dokończyć piosenkę na swoją cześć. Catty zagrała na akordeonie, mimo że nie miała z nim wcześniej styczności, ale ułożyła piosenkę tak aby wyśmiać Robotnika. Doktor kazał ją wtedy wtrącić do lochu, ale Catty mimo tego nie zamierzała ułożyć piosenki dla Robotnika. Później Sonic i Tails uratowali ją. Catty nauczyła się grać nieco na akordeonie, ale brakowało jej jeszcze wprawy. Sonic podał jej więc gitarę i Catty mogła znów zagrać swoją piosenkę.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Catty Carlisle uwielbia muzykę, a jej ulubionym instrumentem jest gitara akustyczna. Jest także fanką Sonica, który zainspirował ją do ułożenia piosenki na jego cześć. W niektórych sytuacjach zagrożenia Catty zwykle krzyczy tak głośno, że jej porywacze niemal nie mogą wytrzymać.

Wygląd Edytuj

Catty Carlisle jest antropomorficzną czarną kotką o czarnych oczach i różowych, posmarowanych szminką ustach. Nosi na sobie biały kowbojski kapelusz, różową sukienkę, oraz biało-czerwone buty.

Moce i umiejętności Edytuj

Catty Carlisle potrafi śpiewać i grać na gitarze, ale nie lubi akordeonu.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Caty Carlisle jest nawiązaniem do Kitty Carlisle, amerykańskiej piosenkarki i aktorki.