FANDOM

Cat – postać pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to antropomorficzny kot w podeszłym wieku, były członek Knothole Freedom Fighters.

Historia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Satam Sonic Boom 081

Cat posadzony przed Doktorem Robotnikiem

W odcinku Sonic Boom Cat towarzyszył Sonicowi i Antoine podczas skradania się przez szyby wentylacyjne do hangaru Stealthbotów. Cat został tam z Antoine, a Sonic poszedł z Sally która przechwyciła jednego ze Swat-botów. Po pewnym czasie jednak Antoine omyłkowo zrzucił kratę szybu wentylacyjnego, co zwróciło uwagę Swat-botów. Cat i Antoine pomogli Sally wejść z powrotem do szybu i zaczęli z nią uciekać. W trakcie ucieczki Cat postanowił oddzielić się od Sally i Antoine, aby odciągnąć od nich Swat-boty. Został wtedy schwytany i przyprowadzony do Doktora Robotnika, który chciał poznać od niego lokalizację Knothole. Cat jednak nie zgodził się, za co Robotnik zamknął go w celi. Później Sonic przybył do Cata, aby go uratować, ale starszy kot kazał mu ruszać na pomoc Sally i Antoine, których śledziły maszyny Doktora Robotnika. Sonic obiecał, że wróci potem po Cata. Jednakże kiedy przybył, kota nie było już w celi. Cat najprawdopodobniej został zrobotyzowany.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Cat jest cichy i spokojny, nie traci głowy nawet w bardzo trudnych sytuacjach. Okazał się także być bardzo lojalny wobec swoich przyjaciół, gotowy do poświęcenia się dla ich dobra.

Wygląd Edytuj

Cat jest starszym kotem o brązowym futrze, które na jego brzuchu i pyszczku jest beżowe. Posiada także długi ogon i nie nosi ubrań. Jego oczy są zielone. Cat posiada także beżowe brwi i szare wąsy na pyszczku.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria