FANDOM

Carrotia (キャロッティア Kyarottia?) – antropomorficzna królik, jedna ze złoczyńców w grze Tails' Skypatrol. Służy Witchcart i jest trzecim bossem w grze.

Historia Edytuj

Podczas wydarzeń z gry Tails' Skypatrol Carrotia, Focke-Wulf i Bearenger pomagali Witchcart w podboju pewnej wyspy, na której zbudowali wiele linii kolejowych. Grozili również tamtejszym mieszkańcom, że zmienią ich w kryształy. Wkrótce na wyspie zjawił się Miles "Tails" Prower. Carrotia zaatakowała go jako trzecia w Metal Island Area. Została jednaka pokonana w walce z lisem.

Boss Edytuj

Walka ma miejsce pod koniec poziomu Metal Island Area. Carrotia pilotuje swoją latającą marchewkę, z której wystrzeliwuje po dwie samonaprowadzające pociski w kształcie marchewek. Można je zniszczyć za pomocą pierścienia. Carrotia posiada także drugi atak, podczas którego posyła w stronę Tailsa całus. Nie można go zniszczyć, ale za to da się go odbić. Carrotia zostaje pokonana po otrzymaniu 20 uderzeń pierścieniem, albo po tym jak zostanie 4 razy rzucona o ziemię.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Carrotia lubi rozrabiać i czynić zło. Jest lojalna wobec Witchcart. Prawdopodobnie posiada uwodzicielskie zapędy.

Wygląd Edytuj

Carrotia ma białe futro i brzoskwiniową skórę. Jej oczy mają kolor niebieski. Carrotia nosi również różową kokardę na głowie.

Moce i umiejętności Edytuj

Carrotia umie pilotować latającą marchewkę, z której strzela mniejszymi, samonaprowadzającymi marchewkami. Jej pocałunki wytwarzają latające usta, które mogą wlatywać w przeciwników.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Carrotia Archie

Carrotia w komiksach

W komiksach Carrotia znana jest jako Carrotia the Rabbit. Należy do oddziału Witchcarters - trójki mobian pracujących dla Wendy Naugus.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Carrotia

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Carrotia pochodzi od angielskiego słowa carrot, oznaczającego marchewkę.