Caron Forest (カロンのもり Karon no Mori?) – poziom w grze Tails Adventure. Jest dziewiątą dostępną lokacją.

Opis Edytuj

Caron Forest to las położony na północ od Poloy Forest. Można się do niego dostać po zdobyciu Napalm Bomb. Napalm pozwoli zniszczyć trawę, blokującą przejście z Poloy Forest do Caron Forest. Poziom ten jest niemal identyczny do wspomnianego lasu. Nie jest jednak podpalony, oraz znajduje się tu mniej przeciwników. Podobnie jak w Poloy Forest występują tutaj kamienie do popychania, a także kolce na suficie. Znajduje się tutaj rozbudowany system jaskiń i ciasnych korytarzy. Często wymagane będzie użycie Remote Robota, aby przecisnąć się przez różne ciasne przejścia. Zaleca się również zabrać ze sobą Napalm Bomb do niszczenia trawiastych blokad, oraz Remote Bomb do niszczenia skał blokujących korytarze. W niektórych miejscach występują silne wiatry, które utrudniają latanie. W niektórych miejscach trzeba będzie wykorzystać kamienie jako dodatkowe platformy ułatwiające wspinaczkę, lub też popchnąć springi do wykonania wysokiego skoku. W najdłuższej jaskini na suficie pojawiają się kolce, a na dole przepaście. Jeśli graczowi nie uda się wylądować na skalnej półce, to wypadnie z poziomu i będzie musiał wrócić na sam początek. W Caron Forest znajdują się następujące przedmioty: B. Chaos Emerald, Triple Bomb, Sonic, oraz Proton Torpedo.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Sprite
Rock Throwing Combatant (Walker)
Combatant Walker
Rock Throwing Combatant (Hovercraft)
Combatant Hovercraft

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Caron Forest

Galeria Edytuj

[?
]