FANDOM

Cacophonus Conch – przedmiot pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to specjalna muszla, której dźwięki osłabiają moce Zeti.

Opis Edytuj

Cacophonus Conch to długa, fioletowa muszla z kolcami. Ma kształt rogu. Kiedy ktoś w nią zadmie, to wytworzy dźwięki osłabiające Zeti i sprawiające im wielki ból, jak również uniemożliwiające im korzystanie z elektromagnetyzmu do kontrolowania maszyn. Działa jednak tak długo jak płuca osoby, która dmucha w muszlę.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Doktor Eggman wykorzystał Cacophonus Conch w celu zniewolenia Deadly Six, ale wkrótce stracił ją przez Sonica. W wyniku tego Deadly Six przejęli kontrolę nad jego Badnikami i niemal doprowadzili do zniszczenia świata.

The Last Minute Edytuj

W Sonic the Hedgehog #23 Doktor Starline otworzył za pomocą Warp Topazu portal, z którego wyciągnął Cacophonus Conch, po uprzednim zapoznaniu się z nią w plikach Doktora Eggmana. Zamierzał wykorzystać muszlę do zapanowania nad Deadly Six, który zdolności elektromagnetyczne były potrzebne do kontrolowania Zombotów.

All or Nothing Edytuj

IDW 25 Cacophonus Conch

Doktor Starline używający Cacophonus Conch

W Sonic the Hedgehog #25 Doktor Starline zamierzał wykorzystać Cacophonus Conch do opanowania Deadly Six, których wpuścił na Faceship. Mimo że udało mu się chwilowo ogłuszyć Zazza i Zeenę, to dźwięk muszli nie był wystarczająco silny, gdyż płuca Starline'a nie wytrzymały zbyt długo. Deadly Six zdołali mu odebrać muszlę, którą oddali Zavokowi.