FANDOM

Buzz Bomber – postać pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Są to roboty stworzone przez Doktora Robotnika, o wyglądzie os.

Opis Edytuj

Buzz Bomber wyglądem przypominają osy. Posiadają żółto-czarną kolorystykę i czerwone oczy. Potrafią latać dzięki swoim skrzydłom, oraz wyposażone są w żądła, które strzelają laserami. Buzz Bombery mogą także przewozić różne obiekty, jak chemikalia czy Hedgehog Missile. Wśród nich pojawia się dowódca, znany jako Bomber-One. Nie różni się wyglądem ani umiejętnościami od pozostałych Buzz Bomberów, poza tym że Doktor Robotnik jemu przekazuje swoje rozkazy.

Historia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Heads or Tails 223

Buzz Bombery transportujące chemikalia

W odcinku Heads or Tails Buzz Bomber znany jako Bomber-One został wysłany przez Doktora Robotnika w celu złapania Tailsa. W trakcie pościgu natrafił na Sonica, który sprawił że laser wystrzelony przez robota odbił się z powrotem do niego. Następnego dnia eskadra Buzz Bomberów eskortowała chemikalia, które Doktor Robotnik kazał im zrzucić na Great Forest, aby wypalić drzewa i ujawnić lokalizacje Knothole. Jednakże Buzz Bombery spotkały się z kontratakiem Knothole Freedom Fighters, którzy zasypali je balonami z wodą wystrzeliwanymi przez katapulty. Co więcej Buzz Bombery niosące chemikalia zostały zniszczone, po tym jak Sonic skierował Hedgehog Missile w ich stronę. Roboty upuściły chemikalia, ale mimo tego nadal kontynuowały natarcie, do momentu w którym Bomber-One uznał, że ma dość. Buzz Bomberyt wycofały się następnie razem ze swoim dowódcą, nie zwracając uwagi na rozkazy Robotnika.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach Archie Comics przez dłuższy czas wykorzystywany był wygląd Buzz Bomberów z serialu Sonic the Hedgehog, zanim zdecydowano się przerzucić na ich wygląd z gier.