Buzz BomberBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Wyglądem przypomina osę.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Wielki Buzz Bomber służący za transportowiec

Buzz Bomber to robot przypominający wyglądem osę. Posiada niebiesko-czarne ciało z pasiastym odwłokiem. Odwłok kończy działko. Buzz Bomber posiada po bokach dwa silniki odrzutowe. Na jego głowie znajdują się ostre szczęki. Robot może latać dzięki silnikom odrzutowym i różowym skrzydłom na plecach. Buzz Bomber służy jako gigantyczny transportowiec dla Badników.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Przeszłość[edytuj | edytuj kod]

Po tym jak Doktor Eggman przepadł bez śladu w ostatniej walce z Soniciem, Buzz Bombery pozostały bez dowódcy. Wciąż atakowały wioski i miasteczka na całym świecie, ale miały one formę niegroźnych wypadków.

Fallout[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog #4 gigantyczny transportowiec Buzz Bomber zaatakował Spiral Hill Village, zrzucając na nie Badniki. Ostatecznie Buzz Bomber został zniszczony przez współpracę Sonica, który uszkodził go od środka, oraz Blaze, która rozsadziła go swoimi płomieniami.

Tangle & Whisper[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #4 dwa wielkie Buzz Bombery i wiele mniejszych zapewniało dla Mimica odwrócenie uwagi Tangle i Whisper w dawnej bazie Diamond Cutters. Dwa transportowce zostały szybko zniszczone przez strzał Whisper z Variable Wisponu, ale mniejsze Buzz Bombery zdołały do niej dolecieć i otworzyć ogień. Wkrótce potem zostały jednak zniszczone.