FANDOM

Burning Blaze – super transformacja Blaze pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing.

Opis Edytuj

IDWBurningBlazePowers

Moce Burning Blaze

Burning Blaze to super transformacja Blaze. Aby jej dokonać, Blaze musi posiadać wszystkie siedem Szmaragdów Sol. W tej formie Blaze otacza ognista aura, a jej kolory stają się bardziej intensywne. Burning Blaze może latać, a jej ogniste moce zyskują na sile. Nie może być zraniona, a jedynie spowolniona. Utrzymanie tej transformacji wymaga jednak dużych nakładów siły i jest ograniczone czasowo. Pod koniec transformacji Blaze może być wyczerpana.

Historia Edytuj

The Battle for Angel Island Edytuj

IDW10BurningBlaze

Burning Blaze niszczy Egg Fleet

W Sonic the Hedgehog #9 Blaze chciała stanąć do walki z Neo Metal Soniciem jako Burning Blaze. Tails jednak obawiał się, że robot wykorzysta Główny Szmaragd do zneutralizowania mocy Szmaragdów Sol. Mimo że Knuckles zapewnił go że szmaragd nie może tego dokonać, Tails wciąż widział zagrożenie w tym, że Neo Metal Sonic mógłby skopiować bio-dane Blaze i wykorzystać jej ogniste moce przeciwko wszystkim. Ostatecznie Blaze transformowała się w Burning Blaze podczas ataku na Anielską Wyspę, lecz w innym celu. Po wyskoczeniu ze statku powietrznego Blaze wykorzystała Szmaragdy Sol, które ją transformowały. Burning Blaze poleciała na jedno ze skrzydeł floty i zaczęła w nie miotać ognistymi pociskami. W Sonic the Hedgehog #10 Burning Blaze postanowiła zakończyć walkę szybko, gdyż zaczęły kończyć jej się czas i siły potrzebne do utrzymania transformacji. Blaze wzleciała wysoko i wystrzeliła w całe skrzydło floty potężny płomień, który zniszczył ją doszczętnie, odrywając skrzydło od Anielskiej Wyspy. Po tym Blaze wylądowała nieopodal, całkowicie wyczerpana.