Burmistrz Station Square – postać pojawiająca się w serialu anime Sonic X. Jest człowiekiem i burmistrzem Station Square.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Saga nowego świata[edytuj | edytuj kod]

W odcinku Ambicja Doktora Eggmana, Doktor Eggman zaczął siać w mieście spustoszenie przy użyciu robota E-23 Missile Wrist i czekał na spotkanie z burmistrzem. Burmistrz przyjechał na miejsce zdarzenia i powiedział Eggmanowi, że nie zamierza być szantażowany. Gdy naukowiec to usłyszał, na jego rozkaz robot zbił policjantów na kwaśne jabłko, a sam burmistrz był przez to pokryty sadzą. Na pytanie Eggmana, czy odda to miasto, burmistrz odpowiedział mu, że o tym musi pomówić z Prezydentem.

Saga Szmaragdów Chaosu[edytuj | edytuj kod]

Burmistrz pojawił się w odcinku Forteca Eggmana, kiedy Doktor Eggman ponownie zaatakował Station Square, wykorzystując Egg Fort. Burmistrz natychmiast został o tym zaalarmowany i sugeruje zwołanie sił powietrznych tylko po to, aby Egg Fort pojawił się w Station Square.

Saga półksiężyca[edytuj | edytuj kod]

W odcinku Korporacja Eggmana Burmistrz przyjmował zamówienia na Słoneczne Kule od mieszkańców Station Square.

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Burmistrz uważa, że urzędowanie miasta w ratuszu jest ciężką robotą, ale słucha swoich obywateli, narzekając tylko na ciężką pracę, którą musi później zrobić.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Burmistrz jest jasnej karnacji człowiekiem o brązowych włosach. Nosi białą marynarkę, czerwony krawat i czarny garnitur.

Galeria[edytuj | edytuj kod]