FANDOM

Breeze (ブリーズ Burīzu?) – pojazd wykorzystywany przez Amy Rose w klasycznych grach wyścigowych serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Sonic Drift Edytuj

Breeze pojawia się po raz pierwszy w grze Sonic Drift. Jest to częściowo antropomorficzny niebieski kabriolet z żółtymi akcentami. Jego przód przypomina twarz – reflektory posiadają źrenice oraz żółte powieki, zaś pod nimi znajdują się usta. Jest dosyć powolnym wehikułem, jednak ma szybkie przyspieszenie. Specjalnym atakiem jest spowalniające serce, które pozwala utrudnić oponentom wyścig. Jego wykonanie kosztuje 2 pierścienie.

Sonic the Hedgehog's Gameworld Edytuj

Breeze wraz z innymi pojazdami z Sonic Drift pojawia się w Sonic the Hedgehog's Gameworld w minigrze "Car Race".

Sonic Drift 2 Edytuj

Breeze pojawia się w nieco odświeżonej wersji w grze Sonic Drift 2. Posiada te same statystyki jak w poprzedniej grze. Specjalną umiejętnością jest wyrzucenie spowalniającego serca. Wykonanie kosztuje 2 pierścienie.

Sonic R Edytuj

Breeze-SonicR

Breeze w Sonic R

Breeze z gry Sonic R znacznie różni się od swoich poprzednich wersji. Nie posiada już twarzy oraz jest cały koloru czerwonego. Amy w Breeze jest najwolniejszą z dostępnych postaci, lecz posiada zdolność unoszenia się nad powierzchnią wody. Potrafi także wykonać duże przyspieszenie.

Sonic Rivals Edytuj

Breeze w wersji z gry Sonic Drift pojawia się jako jedna z kart w grze Sonic Rivals.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Breeze jest jedynym pojazdem pojawiającym się w grze Sonic R.

Zobacz też Edytuj