FANDOM

Brama misji (ang. Challenge Act Gate) – przedmiot pojawiający się w grze Sonic Generations na konsole/PC. Pozwala on graczowi do przystąpienia do wykonania jednej z misji danego poziomu.

Opis Edytuj

Brama misji to zdobiona złota brama z dwoma otworami. Górny, mniejszy, zawiera bonusowy dzwonek, zaś dolna, większa, właściwe wejście do misji. Wygląd bramy nieznacznie różni się między Sonicami. Brama Klasycznego Sonica ma łuk na dole i jest prosta na górze, zaś brama Nowoczesnego ma łuk na górze i jest prosta na dole.

Bramy misji umieszczone są nad właściwymi poziomami we White Space i pojawiają się po przejściu wszystkich trzech poziomów z danej ery. Na każdy poziom przypada 10 bram, 5 z misjami Klasycznego Sonic i 5 z Nowoczesnego. Do ukończenia gry jest wymagane przejście co najmniej 9 misji, po jednej z każdego poziomu.

Po przejściu misji, dzwonek w bramie aktywuje się i po zadzwonieniu nim wypuszczona zostanie nuta, której zdobycie pozwala na zdobycie dodatkowej zawartości. Po przejściu wszystkich 5 misji poziomu danym Sonicem, część poziomu odzyskuje swoje barwy na podobnej zasadzie jak przechodzenie aktów a normalnych poziomach.

Symbole Edytuj

BramyIkony

Symbole bram

W lewym górnym rogu bramy pojawia się jeden z 9 symboli informujących o typie misji:

  • But Sonica (szybkość) – bramy oznaczone tym symbolem zawierają misje oparte na jak najszybszym przejściu poziomu.
  • Dłoń Sonica (technika) – bramy oznaczone tym symbolem zawierają misje oparte na wykorzystaniu danej umiejętności do jak najszybszego pokonania poziomu.
  • Szara głowa Sonica (doppelganger) – bramy oznaczone tym symbolem zawierają misję Doppelganger Race.
  • Głowa uratowanej postaci (przyjaciel) – bramy oznaczone tym symbolem zawierają misje oparte na współpracy bądź rywalizacji z uratowaną w poziomie postacią.
  • Motobug (przeciwnicy) – bramy oznaczone tym symbolem zawierają misje polegające na przejściu poziomu z ulepszonymi przeciwnikami, np. poprzez zwiększenie ich prędkości czy ilości.
  • Monitor (przedmiot) – bramy oznaczone tym symbolem zawierają misje oparte na wykorzystaniu power-upów do przejścia poziomu.
  • Pierścień – bramy oznaczone tym symbolem zawierają misje oparte na pierścieniach, np. One Ring Challenge czy Barrel Ring Bonus.
  • Signpost (żonglerka) – bramy oznaczone tym symbolem zawierają misje polegające na podbijaniu signposta przez poziom aż do celu.
  • Flicky (ratunek) – bramy oznaczone tym symbolem zawierają misje polegające na uratowanie określonej liczby zwierzątek w określonym czasie.

Zobacz też Edytuj