Boss poziomu Wacky Workbench – piąty boss w grze Sonic the Hedgehog CD.

Opis Edytuj

Jest to latająca maszyna Eggmana, przypominająca rakietę. Posiada jeden silnik odrzutowy u spodu, połączony z prostokątnym kokpitem, od którego odchodzą na boki zaokrąglone ramiona. Na szczycie kokpitu zamontowane są kolce.

Boss Edytuj

Walka toczy się w wysokim, kilkupiętrowym pomieszczeniu. Poszczególne piętra oddziela od siebie sufit, przez który nie może się przebić gracz. Kiedy Sonic wejdzie do pomieszczenia, drzwi wejściowe zatrzasną się za nim. Na ścianach będą znajdowały się generatory promieni elektrycznych.

Wacky Workbench Boss 1

Kamienne klocki, na których musi stanąć postać

Boss zleci z góry i będzie się unosił pośrodku pomieszczenia. Gracz musi skoczyć w kokpit od boku, aby zadać mu obrażenia. Po otrzymaniu ciosu, Eggman poleci do góry i przebije się przez sufitu, odblokowując drogę do wyżej położonego pomieszczenia, ale zostawiając pośrodku dziurę. Z góry zaczną spadać fragmenty sufitu, będące małymi klockami. Gracz musi uważać, aby nie zostać przez nie przygnieciony, a następnie musi na nie szybko wskoczyć. Po chwili, generatory promieni elektrycznych na ścianach pomieszczenia uaktywnią się i stworzą wiązkę energii, która zada obrażenia postaci, jeśli nie stanie na klocku. Po chwili, bloki zostaną wyrzucone do góry i gracz będzie musiał je wykorzystać, aby dostać się na wyższe piętro. Jeśli spadnie w dół, będzie mógł powtórzyć próbę dostania się wyżej, ponieważ klocki zostaną ponownie wystrzelone w górę po wylądowaniu.

Wacky Workbench boss 2

Pokonany boss

Tam, na gracza będzie czekać boss, któremu ponownie należy zadać cios. Boss poleci po raz kolejny do góry, tworząc dziurę w suficie i zrzucając w dół kolejne bloki. Tym razem będzie ich jednak mniej, ponieważ w podłodze jest dziura. Po otrzymaniu trzeciego ciosu, boss poleci w górę i wbije się w sufit pomieszczenia, ale oprócz zrzucania klocków, w dół będą spadać również kolce, których należy unikać. Klocki ponownie uniosą się w górę i gracz będzie je musiał wykorzystać do wskoczenia w kokpit robota. Po otrzymaniu czwartego ciosu, kolce na górnej części kokpitu bossa utkną w suficie. Reszta machiny spadnie w dół, wypełniając szczelinę w przebitej podłodze. Następnie zacznie z niej wylatywać para, a po chwili wybuchnie. Doktor Eggman zacznie uciekać przed Soniciem z pomieszczenia.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss - JP
Boss - US

Ciekawostki Edytuj

  • W wydaniu Sonic CD z 2011 roku, maksymalna wysokość lotu u Tailsa zostaje zredukowana na czas walki z tym bossem, aby gracz nie mógł jej wykorzystać do podlecenia w kokpit.