Boss poziomu Landslide Limbo – boss pojawiający się w SegaSonic the Hedgehog, a także jedyny boss w tej grze.

Opis Edytuj

Boss poziomu jest zaawansowaną aparaturą, strzegącą przejścia do Eggman's Tower. Składają się na nią dwa miotacze płomieni, generatory elektryczności, dwa uchwyty na piły tarczowe oraz rdzeń.

Boss Edytuj

Walka ma miejsce po przejściu ostatniej sekcji poziomu Landslide Limbo. Boki areny wydzielone są poprzez ciągły strumień ognia z miotaczy oraz bariery elektryczne. Dotknięcie ich zadaje graczowi obrażenia.

Głównym atakiem bossa są piły tarczowe. Co kilka sekund, uchwyty cofają się aby pobrać piły tarczowe po czym wracają i poruszają się po prowadnicy. Następnie obie piły zostają odrzucone w kierunku gracza. Jego zadaniem jest je ominąć. Po zniknięciu pił za areną, cały cykl się powtarza.

Aby uderzyć bossa, gracz musi wykorzystać czas, w którym pobiera on nowe piły. Wtedy odsłonięty jest jego rdzeń, który można uderzyć. Należy to zrobić za pomocą Spin Jumpu. Po 10 uderzeniach, maszyna zacznie wybuchać i zostanie zniszczona. W wyniku tego działania powstanie otwór, do którego gracz wskoczy i zakończy poziom.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Run Run Run!