Boss poziomu Diamond Dust Zone – czwarty boss w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Bo jego pokonania wymaganych jest 8 uderzeń.

Opis[]

Bossem poziomu Diamond Dust Zone jest Eggmobile wyposażony w osiem dmuchaw zamrażających oraz tubę w dolnej części.

Przed rozpoczęciem walki, gracz ma kilka sekund na przygotowanie się poprzez zebranie pierścieni. Należy z nich korzystać rozważnie, gdyż nie odnawiają się one. Po upływie czasu, na arenę zlatuje Eggmobile i walka się rozpoczyna.

W trakcie walki Eggmobile będzie poruszać się nad areną. Na samym początku walki robi to tuż nad powierzchnią, ale po kilku sekundach się uniesie. Co jakiś czas Eggmobile zatrzymuje się na moment i wysuwa się tuba, z której wylatuje bałwan. Gdy gracz do niego podejdzie, wybuchnie on. Po zrzuceniu bałwana, Eggmobile zacznie się zniżać, aby zamrozić gracza dmuchawami, z których emituje lodowate strumienie. Po kilku sekundach przerwie to i cały cykl się powtórzy.

Aby móc go uderzyć, gracz musi zaczekać aż Eggmobile zniży się do ataku dmuchawami, a następnie przeskoczy nad podmuchami i uderzy w kokpit pojazdu. Po każdym uderzeniu jedna dmuchawa zostaje zniszczona, a Eggmobile porusza się szybciej. Gdy wszystkie osiem dmuchaw zostanie zniszczone, Eggmobile zacznie wybuchać i walka skończy się, a wraz z nią akt trzeci.

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Boss 2 (Mega Drive)
Boss (Saturn)