FANDOM

Boss poziomu Crystal Egg Zone –finałowy boss w grze Sonic the Hedgehog 2 na Sega Master System i Sega Game Gear. Pojawia się na poziomie Crystal Egg Zone.

Opis Edytuj

Jest to maszyna pilotowana przez Doktora Eggmana. Przypomina wieżę. Składa się z trzech segmentów. Maszyna potrafi wystrzeliwać wiązki energii, a także wirujące pociski. Dookoła otaczają ją tuby. W pomieszczeniu w którym mieści się boss mogą się pojawić zabójcze pioruny.

Boss Edytuj

Walka ma miejsce w trzecim akcie Crystal Egg Zone. Gracz dostaje się na arenę z bossem przez tubę. Aby zadać bossowi uderzenie, gracz musi wskoczyć w górną część jego kokpitu, jednocześnie unikając ataków maszyny. Boss posiada trzy ataki. Może wystrzeliwać różną ilość wirujących pocisków. Przypominają one korony kwiatów. Pociski te zaczynają się coraz szybciej obracać, aż w końcu wylatują poza arenę. Boss może także wystrzeliwać wiązki energii, które lądują na ziemi. Następnie suną po podłożu aż wypadną z pomieszczenia. Trzeci atak bossa obejmuje swoim zasięgiem całe pomieszczenie. Zwiastują go pojedyncze błyski energii. Po pewnym czasie w całym pomieszczeniu pojawiają się pioruny. Jedyny sposób na uniknięcie tego ataku to wskoczenie do tuby i przeczekanie. Dobrze jest również ewakuować się do tuby po każdym wyprowadzonym w bossa uderzeniu. Tuba okrąża całe pomieszczenie i posiada dwa wyloty: na suficie i podłodze. Gracz może wyjść z tuby w dowolnym momencie. Po otrzymaniu 8 uderzeń boss zostaje pokonany. Nawet wtedy gracz musi uważać, ponieważ niektóre jego ataki wciąż mogą pozostawać aktywne. Po zniszczeniu maszyny odblokowana zostaje kolejna tuba, która prowadzi do wyjścia.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss (Master System)
Boss (Game Gear)

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj