FANDOM

Boss poziomu Collision Chaos – drugi boss w grze Sonic the Hedgehog CD.

Opis Edytuj

Jest to metalowa platforma, na której zasiada Doktor Eggman. Platforma przyczepiona jest do rusztowania po lewej stronie, po którym może się poruszać w górę w razie otrzymania ataku. Od spodu platformy umieszczone są dwie wyrzutnie bomb.

Boss Edytuj

Walka z tym bossem stanowi przeważającą część aktu trzeciego. Największą trudnością walki nie jest pokonanie złego naukowca, lecz dotarcie do niego. Sonica bowiem oddziela od platformy z Robotnikiem spory obszar pełen różnorakich przeszkód i przedmiotów, takich jak kolce, zderzaki czy płetwy.

Sam doktor atakuje gracza, zrzucając na niego co jakiś czas, z jednej z dwóch, wyrzutni, przymocowanych do platformy, małą bombę, która może zadać obrażenia, chyba że Sonic zniszczy je Spin Attackiem lub Spin Jumpem. Bomby mogą odpychać gracza.

SCD-CC-GF-boss2

Bezbronny Doktor Eggman

Główna część walki polega na wykorzystaniu flipperów i elementów otoczenia do dotarcia do platformy z Robotnikiem. Gdy Sonicowi uda się tam dotrzeć i przy okazji uderzyć w platformę, poruszy się ona w górę i odpadną od niej wyrzutnie czyniąc Robotnika całkowicie bezbronnym. Pod Sonicem wysunie się równie druga, nieszkodliwa platforma, która ma za zadanie uniemożliwić Sonicowi spadnięcie na arenę.

Aby pokonać bossa, należy jeszcze dwukrotnie uderzyć w platformę, która po tym uniesie się tak wysoko, że uderzy w sufit zmuszając Robotnika do ucieczki, zaś Sonicowi odblokuje drogę do kapsuły.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss - JP
Boss - US