FANDOM

Boss poziomu Atomic Destroyer Zone – siódmy i finałowy boss w grze Sonic Triple Trouble. Walka toczy się pod koniec trzeciego aktu Atomic Destroyer Zone. Składa się z trzech faz.

Opis Edytuj

Boss poziomu Atomic Destroyer Zone to trzy maszyny. Pierwsza to kwadratowy kokpit ze sprężyną, która pozwala mu skakać. Drugi to latający kokpit. W pierwszej formie, kokpit strzela ogniem w dół. W drugiej formie emituje kule energii. Trzecia i ostatnia maszyna to kokpit poruszający się dookoła zamkniętego pokoju. W pokoju tym na suficie znajdują się lasery i generatory elektryczności.

Boss Edytuj

Walka z tym bossem ma miejsce w trzecim akcie Atomic Destroyer Zone. Po pokonaniu Metal Sonica i przejściu przez teleporter, gracz spotka Fanga. Łowca skarbów będzie próbował stanąć z graczem do walki, ale ucieknie na widok zbliżającego się Eggmana.

Faza pierwsza Edytuj

W pierwszej fazie walki Eggman pilotuje kwadratowy kokpit ze sprężyną. Boss zwyczajnie podskakuje, a gracz może go uderzać skacząc na górną część kokpitu. Po zadaniu 10 uderzeń faza pierwsza zostaje zakończona.

Faza druga Edytuj

W drugiej fazie boss posiada najwięcej uderzeń. Eggman przesiada się do latającego kokpitu z działkiem na dole. Gracz musi uderzać bossa w jego broń. Boss unosi się nad polem walki, lecąc w prawo i w lewo. Co jakiś czas zatrzymuje się i strzela pod siebie ogniem. Po otrzymaniu 16 uderzeń, boss zmienia swoją formę. Miotacz ognia zmienia się w elektryczne działo. Poruszanie się bossa i sposób na zadanie mu uderzeń pozostają takie same. Jedynie atak ulega zmianie na generowanie kul energii, które są następnie rozrzucane dookoła. Po otrzymaniu łącznie 33 uderzeń faza druga kończy się.

Faza trzecia Edytuj

Trzecia i ostatnia faza. Odbywa się w pomieszczeniu, w którym na suficie znajdują się działka laserowe, a na podłodze generatory elektryczności. Po lewej i prawej stronie umieszczone są niewielkie przejścia, przez które co jakiś czas przelatuje Eggman w swoim kokpicie. Gracz może schronić się w tych przejściach, ale nie powinien tam przebywać za długo, aby nie narażać się na kontakt z Eggmanem. Przez cały czas działka laserowe na suficie będą strzelały w gracza, a Eggman będzie przemieszczał się od góry do dołu przez przejścia. Z czasem zacznie zwalniać, aż wreszcie zatrzyma się. Jest to dobra szansa do ataku, ale musi być wykonany szybko. Eggman zacznie bowiem generować elektryczność na całej arenie. Gracz musi się wtedy schronić w wolnym przejściu na krawędzi pola walki, aby nie zostać zranionym. Po otrzymaniu 8 uderzeń boss zostaje pokonany, a gracz zaczyna gonić uciekającego Eggmana.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Final Boss

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria