FANDOM

Cudzy1 Boost to stop the clock. Pass every checkpoint to win. Cudzy2
Opis, Sonic & All-Stars Racing Transformed
Boosdch

Boost Challenge – wydarzenie pojawiające się w grze Sonic & All-Stars Racing Transformed.

Opis Edytuj

SRT Boost Challenge Screen

Przebieg Boost Challenge

Boost Challenge to wydarzenie, w którym gracz bierze udział samodzielnie. Nie pojawiają się tutaj żadni przeciwnicy. Celem gracza jest przejechać przez wszystkie punkty kontrolne, w postaci zielonych bramek. U góry ekranu pojawia się licznik, który gracz musi kontrolować. Jeśli zejdzie do zera, to wydarzenie się skończy, a gracz przegra. Aby zatrzymać licznik należy wykonywać różne formy boostu: korzystać z paneli przyspieszających, driftowania, albo jednego przedmiotu Boost, który gracz otrzymuje na początku. Po wykonaniu boostu licznik staje się z czerwonego zielony i przestaje odliczać czas. Jeśli jednak gracz szybko nie skorzysta z kolejnego boostu, to licznik stanie się na powrót czerwony i będzie odliczać. Przejeżdżanie przez punkty kontrolne dodaje również bonusowy czas do licznika. Gracz może wybrać poziom trudności (C - łatwy, B - normalny, A - trudny, S - ekspercki). Im wyższy poziom, tym więcej gwiazdek gracz otrzyma za zwycięstwo (od 1 za łatwy do 4 za ekspercki).

World Tour Edytuj

Wystąpienia Boost Challenge w trybie World Tour.

Sunshine Coast Edytuj

Nazwa Trasa
Roulette Rush Roulette Road

Frozen Valley Edytuj

Nazwa Trasa
Banana Boost Temple Trouble

Twilight Engine Edytuj

Nazwa Trasa
Booty Boost Adder's Lair
Golden Gauntlet Rogue's Landing

Moonlight Park Edytuj

Nazwa Trasa
Speedy Seasons Seasonal Shrines
Jet Set Jaunt Graffiti City
Burning Boost Burning Depths

Superstar Showdown Edytuj

Nazwa Trasa
Rapid Ruins Sanctuary Falls