FANDOM

Boom Boo (ブーブ Būbu?) – duchy pojawiające się w serii Sonic the Hedgehog. Są powiększoną wersją zwykłych Boo. Ich władcą jest King Boom Boo.

Opis Edytuj

Boom Boo to duże, białe duchy. Posiadają kuliste ciała, z których odstają skierowane do dołu dwa ostre wypustki. Boom Boo posiadają także duże ręce, przypominające płetwy. Ich oczy są czarne (w Sonic Lost World źrenice są spiralne), a usta przypominają szwy. Boom Boo potrafią lewitować lekko nad ziemią. Posiadają trzy rozmiary. Kurczą się na skutek otrzymywania uderzeń. Na początku Boom Boo posiada czarne oczy i szwy. Gdy zostanie uderzony, skurczy się i będzie przypominał bardziej powiększoną wersję atakującego Boo - uśmiech, czarne zęby, oraz żółto-czerwone oczy. Po otrzymaniu drugiego uderzenia Boom Boo osiąga rozmiary zwykłego atakującego Boo. Po otrzymaniu trzeciego uderzenia znika.

Historia Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Boom Boo SA2

Boom Boo w Sonic Adventure 2

Boom Boo pojawiły się po raz pierwszy w grze Sonic Adventure 2. Występują na nawiedzonych poziomach, głównie w misjach Hard Mode. Atakują gracza powoli posuwając się w jego kierunku. Aby je pokonać należy zadać trzy uderzenia, z czego każde zmniejsza Boom Boo o jeden stopień.

Sonic Lost World Edytuj

W grze Sonic Lost World Boom Boo pojawiają się tylko w czwartej zonie Sky Road. W tej grze pełnią rolę niezniszczalnych przeszkód. Poruszają się od jednej krawędzi ekranu do drugiej, czasami prowadząc za sobą sznur zwykłych Boo. Gracz może je ominąć, nie ponosząc przy tym obrażeń, jeśli skorzysta z z mocy Magenta Rhythm

Sonic Runners Edytuj

W grze Sonic Runners. Boom Boo pojawiają się jako przeszkody na specjalnym poziomie Desert Ruins.

W innych mediach Edytuj

Sonic X Edytuj

Osobny artykuł: Boom Boo (Sonic X)
Boom Boo Sonic X ep 19

Boom Boo w Sonic X

W serialu Sonic X Boom Boo pojawił się podczas walki z King Boom Boo. Kilka zwykłych Boom połączyło się, aby stworzyć większego Boom Boo i pokonać Amy. Boom Boo został jednak szybko powalony przez Amy jednym uderzeniem jej młotka.

Ciekawostki Edytuj