FANDOM

Cudzy1 Boom! Boom! Boom! Boom! Cudzy2
Boom-Boom, Big Daddy

Boom-Boom – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to antropomorficzny goryl-niemowlak, którego ojcem jest Big Daddy.

Historia Edytuj

Big Daddy 256

Boom-Boom i jego ojciec

W odcinku Big Daddy Big Daddy został porwany przez Doktora Robotnika, a Boom-Boom został sam. Jakiś czas później spotkał Coconutsa, któremu pomógł zejść z palmy. Boom-Boom wziął go za swojego ojca i przyniósł mu banana, a potem umył go. Nieco później Coconuts przydzielił mu zadanie złapanie niebieskiego jeża Sonica. Na polecenie robota, Boom-Boom przestawił drogę biegnącą przez dżunglę, tak aby wpadała na skalną ścianę. Na koniec upuścił skórę od banana na drogę, ale nie zrozumiał ostatniego rozkazu, który polegał na zrzuceniu kamienia gdy usłyszy jak coś rozbije się o skały. Coconuts zademonstrował więc Boom-Boomowi co powinien zrobić i goryl wspiął się na górę, z której zrzucił na Coconutsa głaz. Gdy Sonic się zjawił, Coconuts ruszył z nim w pościg. Boom-Boom czekał z głazem na szczycie góry, gdy podbiegł do niego Sonic, mówiąc mu że może zrzucić kamień. Boom-Boom uczynił to, zrzucając głaz na Coconutsa, a później podniósł skałę, pozwalając robotowi wyjść. Sonic i Tails wyjaśnili mu wtedy, że Coconuts nie był jego prawdziwym ojcem. Gdy Boom-Boom opowiedział im kiedy ostatnio widział ojca, bohaterowie poszli z nim pod bazę Doktora Robotnika, gdzie na spotkanie wyszła im kolejna małpa podająca się za ojca Boom-Booma. Goryl natychmiast wskoczył w objęcia małpy, sądząc że była ona jego ojcem. Sonic jednak przejrzał, że był to podstęp Coconutsa, Scratcha i Groundera, którzy wykorzystali przebranie. Sonic poprosił wtedy Boom-Booma, aby pokazał ojcu swoje ulubione zajęcia - klepanie po plecach i zabawę w uderzanie grzechotką, a także śpiewanie kołysanki, w trakcie której goryl rzucił przebrane roboty na drzewo i zaczął w nie dmuchać. Ostatecznie Boom-Boom zdmuchnął Scratcha, Groundera i Coconutsa, którzy rozbili się i stracili przebranie. Chwilę po tym jak Boom-Boom i Tails zostali zaskoczeni przez laser, który spalił otaczające ich drzewa, Sonic wziął lornetkę Grounndera i podał ją Boom-Boomowi. Mały goryl natychmiast zauważył swojego ojca na szczycie Mount Mobius. Boom-Boom, Tails i Sonic wspięli się na górę, gdzie mały goryl rzucił się do stóp ojca. Ten jednak odtrącił go, gdyż znajdował się pod wpływem kontroli umysły ze strony Robotnika. Sonic został chwilę potem złapany przez małpiego ojca. Boom-Boom próbował do niego przemówić, wypowiadając swoje imię, aż ostatecznie złapał Robotnika i zaczął uderząć nim o ziemię. W ten sposób pilot sterujący Big Daddym wypadł Robotnikowi z rąk i rozbił się. Ojciec Boom-Booma znów był sobą i powitał syna, a następnie sprawił mu nową grzechotkę w postaci Robotnika.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Boom-Boom jest bardzo przywiązany do swojego ojca i bardzo przeżywa rozstania z nim, często płacząc. Zdarza mu się również mylić ojca z innymi małpami lub istotami podobnnymi do małp. Jest także dość naiwny i łatwowiern wobec obcych, którzy podają się za jego ojca. Lubi być poklepowany przez swojego ojca po plecach, a także gdy ten śpiewa mu jego ulubioną kołysankę. Boom-Boom lubi się także bawić swoją grzechotką, uderzając nią na boki, wydając odgłosy od których wzięło się jego imię.

Wygląd Edytuj

Boom-Boom jest antropomorficznym gorylem-niemowlakiem o niebieskim futrze i kremowej skórze na dłoniach i stopach. Posiada czarne oczy i charakterystyczny, pojedynczy ząb wystający z jego ust. Dodatkowo nosi na sobie białą pieluchę.

Moce i umiejętności Edytuj

Boom-Boom dysponnuje wielką siłą fizyczną wynikającą z jego rozmiarów - potrafi unosić wielkie głazy i podnosić inne osoby. Jego ulubioną zabawą jest łapanie przedmiotów lub osób, a następnie uderzanie nimi o ziemię, raz w lewo i raz w prawo. Oprócz tego umie bardzo mocno dmuchać ze swoich ust, a także jest sprawny w bujaniu się na lianach.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria