Na Wiki mogą się znajdować spoilery do filmu Sonic 2. Szybki jak błyskawica. Przeglądasz na własną odpowiedzialność!

Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem działań administracyjno-edycyjnych w ubiegłym miesiącu. Opisano je w tym wątku.

CZYTAJ WIĘCEJ

Booby Trap – power-up pojawiający się w grze Sonic Forces: Speed Battle.

Opis[]

Booby Trap to fioletowe kapsuły z przedmiotami. Rouge i Witch Rouge mogą pozyskać ten przedmiot z pudeł z przedmiotami. Metal Sonic również może skorzystać z tego przedmiotu, jeśli ukradnie go od innego gracza za pomocą umiejętności Steal. Po wykorzystaniu, na trzech torach pojawią się fałszywe pudła z przedmiotami, które nie będą zajmowały tylko toru po którym biegł gracz. Przy zetknięciu z Booby Trap, jeden ze slotów na przedmioty gracza zostaje zablokowany. Przedmiot, który się w nim znajdował, nie będzie mógł być wykorzystany, a także nie będzie można gromadzić w tym slocie innych przedmiotów. Aby odblokować slot należy wydać część zebranych pierścieni. Nad Booby Trap można przeskoczyć, albo przebiec obok przez wolny tor. Booby Trap ulepsza się na 4, 10 i 16 poziomie postaci, dzięki czemu ofiara traci więcej pierścieni.