FANDOM

Cudzy1 Hidden in the game are two special doors. Unlock the doors, and for a limited time you will enter a special Bonus stage, where you grab rings for extra points. How do you unlock the doors? Therein lies the challenge... though you might receive a hint once you've defeated Dr. Robotnik! Cudzy2
Opis, Sonic Labyrinth'

Bonusowy poziom – opcjonalny poziom w grze Sonic Labyrinth. Składa się tylko z jednej zony. Poziom ten należy ukończyć, aby otrzymać dobre zakończenie.

Opis Edytuj

Przejście do bonusowego poziomu znajduje się w trzeciej zonie Labyrinth of the Sea. Gracz musi zejść na sam dół labiryntu. W lewym dolnym rogu znajduje się armata, która wystrzeliwuje Sonica do góry. Po wystrzeleniu należy przytrzymać strzałkę w prawo i przyciski 1/2. Sprawi to, że Sonic zostanie wystrzelony na platformę z przyciskiem. Włączenie przycisku otwiera przejście do bonusowego poziomu, położone w prawym dolnym rogu.

Bonusowy poziom ma fioletową kolorystykę i czarne tło z bąbelkami i napisem BonusStage. Celem gracza na tym poziomie jest zebranie jak największej ilości pierścieni, zanim wyczerpie się limit czasowy. Pojawiają się tutaj flippery, zderzaki, oraz teleportery. Ekskluzywne dla tego poziomu są kołowrotki, które zmieniają kierunek ruchu postaci. Sonic opuszcza bonusowy poziom po upływie wyznaczonego czasu, lub po wypadnięciu za barierkę. Po ukończeniu poziomu, niezależnie od wyniku, przyznawany jest ukryty Szmaragd Chaosu. Pozostałe cztery szmaragdy otrzymuje się po walkach z bossami, a także jeszcze jeden pod koniec gry. Posiadanie wszystkich sześciu Szmaragdów Chaosu odblokowuje dobre zakończenie gry i kod do menu wyboru poziomów.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Bonus

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria