FANDOM

Bomber-One – postać pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to stworzony przez Doktora Robotnika dowódca Buzz Bomberów.

Opis Edytuj

Bomber-One ma wygląd standardowego Buzz Bombera, czyli żółto-czarnej, mechanicznej osy z czerwonymi oczami i żądłem. Potrafi latać dzięki swoim skrzydłom, żądlić, oraz strzelać czerwonymi laserami z żądła. W odróżnieniu od innych Buzz Bomberów, jest on dowódcą całej eskadry i to on otrzymuje rozkazy od Doktora Robotnika, które musi wykonywać. Czasami jednak decyduje się na samodzielne decyzje, nie zważając na groźby Robotnika.

Historia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Heads or Tails 206

Bomber-One i Sonic

W odcinku Heads or Tails Bomber-One został wysłany przez Doktora Robotnika w celu złapania Tailsa. W trakcie gdy Tails był ścigany, jego wołanie o pomoc zostało usłyszane przez Sonica, który pospieszył z pomocą. Bomber-One otrzymał wtedy od Doktora Robotnika rozkaz zniszczenia Sonica. Robot wystrzelił w jeża laser ze swojego żądła, ale ten odbił się od pobliskiego kamienia prosto w twarz Bombera-One. Robot wylądował następnie w ziemi, a jego żądło odpadło. Następnego dnia naprawiony Bomber-One dowodził eskadrą Buzz Bomberów, która została wysłana do Great Forest, w celu zrzucenia na las chemikaliów. Miały one wypalić drzewa i ujawnić lokalizację Knothole. Bomber-One został również wyposażony w Hedgehog Missile, który miał namierzyć i trafić Sonica. Jednakże Buzz Bombery spotkały się z kontratakiem Knothole Freedom Fighters, którzy zasypali je balonami z wodą wystrzelonymi przez katapulty. Po tym jak Sonic osobiście cisnął dwa balony w Bombera-One, robot wystrzelił Hedgehog Missile. Sonic skierował jednak pocisk w Buzz Bombery, które niosły ze sobą chemikalia. Chemikalia spadły na bezpieczny grunt i nie rozbiły się, a grupa Buzz Bomberów została zniszczona. Mimo tego roboty kontynuowały natarcie, ścigając Sonica. Bomber-One w pewnym momencie skierował swoje żądło na Tailsa, ale trafiło go wiele balonów z wodą i robot rozbił się o pobliskiego drzewo. Następnie, razem ze swoją eskadrą, wycofał się z powrotem do Robotropolis, nie zwracając uwagi na rozkazy Robotnika.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Bomber-One to jedyny znany Buzz Bomber, który otrzymał swoje imię.