FANDOM

Bomb Tank – robot Eggmana pojawiający się w serialu anime Sonic X. Eggman wykorzystał go podczas próby ucieczki z więzienia.

Opis Edytuj

Jest to długi i bardzo duży robot o wyglądzie lokomotywy. Posiada duży róg z przodu swojego ciała, oraz mniejsze rogi po bokach. Robot posiada wiele kół i dodatkowo wspomaga go silnik odrzutowy. Bomb Tank może dzięki temu osiągać niesamowicie wysoką prędkość. Robot jest również wyładowany materiałami wybuchowymi. Przy zderzeniu Bomb Tank eksplodowałby i byłby w stanie zniszczyć całe miasto.

Historia Edytuj

Saga Emerla Edytuj

Bomb Tank pojawił się w odcinku Zapomniana randka. Kiedy Sonic był zajęty walką z Bokkunem, Bomb Tank był w drodze do miasta w którym więziony był Eggman. Bomb Tank miał wysadzić miasto i tym samym umożliwić doktorowi ucieczkę z więzienia. Jednak Amy Rose i Sam Speed zauważyli robota i pojechali za nim. Udało im się go wyprzedzić. Następnie zaszarżowali w jego stronę. Amy jednym solidnym uderzeniem Piko Piko Hammera uderzyła robota. Młot wbił się w jego pancerz. Bomb Tank zaczął zwalniać i po chwili eksplodował.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria