FANDOM

Bomb badnik skonstruowany przez Doktora Eggmana, który razem z Heavym stanowi zespół Robotnik's Mechanix. Bomb porzucił pracę u doktora na rzecz dołączenia do Chaotix.

Historia Edytuj

Heavy pracował u Doktora Robotnika jako jego mechanik w Newtronic High Zone. Razem z Heavym postanowił opuścić swojego stwórcę i dołączyć do zespołu Chaotix, aby pomóc Knucklesowi i jego przyjaciołom w powstrzymaniu doktora. Inne źródła podają że ich prawdziwym celem było spowolnienie bohaterów. Niezależnie od ich prawdziwych intencji, Knuckles i Chaotix pokonali Robotnika.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Bomb ma tendencje do eksplodowania kiedy sytuacja zaczyna być ponura.

Wiadomo, że robot mógł nie być zbyt lojalny względem swojego stwórcy, jeśli rzeczywiście chciał go zdradzić. Natomiast w przypadku gdyby Bomb chciał spowolnić Chaotix, świadczyłoby to o jego odwadze i poświęceniu dla Robotnika.

Wygląd Edytuj

Jak sama jego nazwa wskazuje, robot ten jest bombą. Bomb posiada okrągłe ciało w czerwono-czarnych barwach. Posiada szare ramiona zakończone żółtymi rękawiczkami i szare nogi.

Moce i umiejętności Edytuj

Bomb jest w stanie wysadzać się i tworzyć w ten sposób bardzo groźne eksplozje. Nie wyrządzają mu większej krzywdy, a sam robot jest się w stanie szybko zreperować po nich.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj