FANDOM

Blue Star (ブルースター Burūsutā?)Extreme Gear typu Board, pojawiająca się w serii Sonic Riders. Jest ona osobistą deską Sonica. W grze Sonic Riders oryginalna Blue Star została zniszczona i zastąpiona przez Blue Star II, choć w kolejnych odsłonach pojawiała się po prostu pod pierwotną nazwą.

Opis Edytuj

Blue Star jest niebieską deską Sonica. W grze Sonic Riders jest pośrodku szara, a niebieska na zewnątrz. Posiada także żółte akcenty. W Sonic Riders: Zero Gravity deska jest bardziej wypukła i posiada niebiesko-białą kolorystykę z zielonymi akcentami. Z kolei w Sonic Free Riders posiada niebiesko-białą kolorystykę.

Historia Edytuj

Sonic Riders Edytuj

Cudzy1 Sonic might be new to boarding, but on the blue star board, which he can only ride, he's a tough competitor for the pros. This board was produced by Robotnik Inc. Specifically for Sonic. Cudzy2
Opis, strona Sonic Riders
Cudzy1 By Robotnik Corp. Speed Type Air board. Cudzy2
Opis, Sonic Riders
Blue Star

Blue Star w Sonic Riders

Blue Star zadebiutowała w grze Sonic Riders, jako deska wyprodukowana przez Robotnik Corp. specjalnie dla Sonica, a zmodyfikowana przez Tailsa. W trakcie wydarzeń z gry Wave obejrzała deskę i była pod wrażeniem tego jak Tails zdołał ją ulepszyć - nie chciała jednak tego przyznać, obawiając się że deska doprowadzi do porażki Babylon Rogues w EX World Grand Prix. Wave nazwała deskę kupą złomu i sekretnie podczepiła do niej ładunek wybuchowy, który zdetonowała podczas ostatniego wyścigu w Sand Ruins, doprowadzając Sonica do porażki. Po zniszczeniu oryginalnej Blue Star, Tails miał przygotowaną dla Sonica Blue Star II, którą podał mu przed wyścigiem w Babylon Garden.

W grze Blue Star jest dostępna jedynie dla Sonica. Posiada dobrze zbalansowane, średnie statystyki i umiarkowane spalanie paliwa. Jest dość silna i łatwa do opanowannia - charakteryzuje się wysoką maksymalną prędkością, ale niską zdolnością skręcania.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Riders: Zero Gravity Edytuj

Cudzy1 Sonic's personal gear, re-engineered by Tails. Its sleek curves attest to those improvements. Cudzy2
Opis, Sonic Riders: Zero Gravity
Blue Star ZG

Blue Star w Sonic Riders: Zero Gravity

W Sonic Riders: Zero Gravity Blue Star powraca jako osobista deska Sonica, z ulepszonymi statystykami zakręcania w stosunku do poprzedniej części. Wszystkie inne postaci, z wyjątkiem Doktora Eggmana, mogą z niej jednak korzystać w trybie Survival Relay. Blue Star posiada tutaj bardziej zrównoważone statystyki niż poprzednio i nadaje się do zwykłych wyścigów.

Przyspieszenie █ █ █ ░ ░ ░
Limit █ █ █ █ ░ ░
Siła █ █ █ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

Blue Star posiada także trzy Gear Part do wyboru, w które może być wyposażona.

Nazwa Ikona Opis Wymagania
Max Speed UP Max Speed UP Icon Zwiększa maksymalną prędkość 20 pierścieni
Grind Grind Icon Umożliwia jazdę po szynach w przeznaczonych do tego strefach. 50 pierścieni
GP Gauge UP GP Gauge UP Icon Zwiększa pasek GP o 25 punktów. 70 pierścieni

Sonic Free Riders Edytuj

Cudzy1 Tails optimized this custom gear just for Sonic. It's tuned to put all of Sonic's physical skills to use. Cudzy2
Opis, Sonic Free Riders
Blue Star FR

Blue Star w Sonic Free Riders

W grze Sonic Free Riders Blue Star ponownie pojawia się jako deska osobista Sonica, ulepszona przez Tailsa. Wszystkie inne postaci (z wyjątkiem Doktora Eggmana i Vectora) mogą z niej jednak korzystać w trybie Relay Race. Blue Star posiada zbalansowane statystyki, zbliżone do Sonic Riders: Zero Gravity, lecz tym razem wszystkie są ze sobą zrównane. Może być wyposażona w dwie Gear Part.

Przyspieszenie █ █ █ ░ ░ ░
Limit █ █ █ ░ ░ ░
Siła █ █ █ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

W komiksach Archie Blue Star była jedną z kilku desek, które Tails stworzył dla siebie i swoich przyjaciół, aby mogli nadążać za Soniciem w trakcie ich misji. Blue Star powstała po to, aby Sonic mógł ją w razie czego wypróbować.

IDW Publishing Edytuj

W komiksach IDW Publishing Blue Star jest Extreme Gear deską Sonica, tak samo jak w grach.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

[?
]
Galeria

Sprites Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Sonic Dash Shop

Blue Star w sklepie z gry Sonic Dash

  • Podczas wczesnej produkcji Sonic Free Riders, Blue Star nosiła nazwę "Blue Star III" i posiadała takie same statystyki jak oryginalna wersja.
  • W grze Sonic Dash Blue Star pojawia się wśród przedmiotów w sklepie.
  • Blue Star posiada najwięcej wersji ze wszystkich desek w serii Sonic Riders.