Blue Marine Zone – czwarty poziom w grze Sonic Blast. Tak jak inne poziomy w grze składa się z dwóch normalnych aktów oraz krótszego z bossem.

Opis[]

Blue Marine Zone położone jest pośród gór, w którym mieszczą się podwodne ruiny. Niewielkie, górne sekcje poziomu nie są zalane wodą. Dolne natomiast to prawdziwy podwodny labirynt. Niektóre mosty na tym poziomie zapadają się pod ciężarem postaci. Podobnie niektóre ściany można zniszczyć. Pod wodą pojawiają się latające platformy. Głównym elementem rozgrywki w Blue Marine Zone są tuby, które transportują gracza. Będąc w tubach postać przestaje zużywać swój zapas tlenu, który normalnie trzeba uzupełniać generującymi się pod wodą pęcherzykami powietrza. W Blue Marine Zone występuje bardzo wiele tub i gracz musi wybierać te właściwe. Z niektórych tub wydzielają się silne prądy morskie, które porywają postać i wyrzucają do dalekiego punktu.

Boss[]

Osobny artykuł: Boss poziomu Blue Marine Zone

Bossem poziomu jest Eggmobile wbudowany w łódź podwodną. W trakcie walki boss będzie przepływał z prawej do lewej krawędzi ekranu i z powrotem. Co jakiś czas zatrzymuje się i wysuwa z dołu harpun. Boss może strzelać harpunem po skosie w dół, albo prosto przed siebie. W przypadku tego pierwszego ataku, kiedy harpun wbije się w ziemię to wytworzy się pęcherzyk powietrza. Gracz powinien co jakiś czas zbierać pęcherzyki, aby nie utonąć. Bossa należy uderzać w przednią część kokpitu, pokrytą szybą.

Badniki[]

Nazwa Sprite
Krab
Krab BMZ.png
Octopus
Octopus sprite.png
Aquis
Aquis SB.png

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Blue Marine Zone

Galeria[]

Akt 1[]

[?
]
Galeria

Akt 2[]

[?
]
Galeria

Akt 3[]

[?
]