FANDOM

Blue Eagle (ブルーイーグル Burūīguru?) – samolot z serii Fighter, należący do sił organizacji G.U.N., który pojawia się w serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Blue Eagle to szaro-niebieski samolot odrzutowy z logiem GUN na skrzydłach. Wyposażony jest w działka maszynowe, pozwalające mu strzelać szybkimi seriami pocisków, oraz bomby które może zrzucać na pole bitwy. W powietrzu jest bardzo szybko i zwrotny.

Historia Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Blue Eagle pojawiły się po raz pierwszy w grze Sonic Adventure 2. Pojawiają się w określonych sekcjach poziomu. Zwykle przelatują wtedy nad graczem i zrzucają na ziemię bomby, które tworzą małe eksplozje. W rzadkich przypadkach, takich jak most linowy w Radical Highway albo Mission Street w wersji Hard Mode, Blue Eagle mogą lecieć w kierunku gracza i strzelać ze swoich działek maszynowych szybkimi seriami. Na poziomie Weapons Bed na lotniskowcach stacjonują nieużywane Blue Eagle, które gracz może wysadzić aby otrzymać dodatkowe punkty. Blue Eagle można zniszczyć głównie wtedy, kiedy są blisko gracza. Czasami jednak są zbyt szybkie, by pociski samonaprowadzające mogły je dogonić.

Sonic Generations Edytuj

W grze Sonic Generations Blue Eagle pojawiły się na poziomie Radical Highway. W akcie pierwszym strzelają szybkimi seriami i zrzucają na poziom bomby, które tworzą małe eksplozje. W akcie drugim unoszą się w powietrzu, zwykle nad graczem, wystrzeliwując w jego stronę szybkie serie pocisków. W tej grze nie mogą zostać zniszczone.

W innych mediach Edytuj

Osobny artykuł: Blue Eagle (Sonic X)
Blue Eagle Sonic X

Blue Eagle w Sonic X

W serialu Sonic X Blue Eagle zostały stworzone przez GUN do walki z Doktorem Eggmanem.

Ciekawostki Edytuj

  • Blue Eagle przypomina rosyjski bombowiec Su-34.