FANDOM

Blue Coast Zone – pierwszy poziom w grze Sonic Rivals 2.

Opis Edytuj

Blue Coast Zone zlokalizowany jest pośród starożytnego miasta na wybrzeżu. Styl architektoniczny tutejszych budowli jest wzorowany na Antycznej Grecji. W tle pojawiają się różne budowle z marmuru, fontanny, oraz posągi wojowników. Boost Object stanowią tutaj leżące na ziemi wazy. Tak jak na innych poziomach w tej grze, pojawiają się tu liczne pętle i szyny. Elementami rozgrywki tego poziomu są latające balony, od których gracz może się odbijać, oraz fontanny które unoszą postać do góry. W pierwszym akcie występują dwie sekcje, w których gracze muszą toczyć się w beczkach. Po drodze należy przeskakiwać nad drewnianymi skrzyniami, które mogą spowolnić ruch postaci. Pod koniec tego aktu gracze muszą okrążyć wielki posąg Sonica. Drugi akt to kilkupoziomowa arena wewnątrz jednej ze świątyń. Gracz musi tutaj pokonać swojego rywala w pojedynku. W dolnych kątach areny znajdują się power-upy, ułatwiające pokonanie rywala. W trzecim akcie pojawiają się ruchome platformy, słupy do wspinaczki, oraz sekcje z paralotniami.

Boss Edytuj

Rywal Edytuj

Rywale, z którymi dana postać musi się zmierzyć na tym poziomie.

Egg Liner Edytuj

Osobny artykuł: Egg Liner

Bossem poziomu jest pojazd Eggmana z doczepioną kolczastą kulą. Walka toczy się dookoła wybrzeża. Gracz musi zaatakować bossa, kiedy ten przygotowuje swój atak. Egg Liner może uderzać kolczastą kulą z góry, z boku, albo wyrzucać ją przed siebie.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Blue Coast Zone Akt 1 (Race To Win)
Blue Coast Zone Akt 2
Blue Coast Zone Akt 3

Ciekawostki Edytuj