FANDOM

Blowfish TransporterBadnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Wyglądem przypomina rozdymkę.

Opis Edytuj

Blowfish Transporter to fioletowo-biały robot z żółtymi akcentami. Ma kształt ryby rozdymki ze skrzydłami i silnikami odrzutowymi. Robot ten może latać, a jego głównym zadaniem jest transport Badników. Jest bardzo szeroki i pojemny na tyle żeby przenosić całe armie robotów.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Po tym jak Doktor Eggman przepadł bez śladu w ostatniej walce z Soniciem, Blowfish Transportery pozostały bez dowódcy. Wciąż atakowały wioski i miasteczka na całym świecie, ale miały one formę niegroźnych wypadków.

Fallout Edytuj

W końcu wszystkie Badniki znalazły się pod kontrolą Neo Metal Sonica, który zjednoczył całą armię. Egg Pawny zaczęły organizować bardziej skoordynowane ataki. W Sonic the Hedgehog #2 Blowfish Transporter dostarczał Egg Pawny i Egg Walkery do ataku na miasteczko w którym znajdowali się Sonic i Amy. Ostatecznie Blowfish Transporter został zniszczony przez atak Croquette Bomber, który wykonali Sonic i Amy.

Tangle & Whisper Edytuj

W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #4 Blowfish Transporter zapewniał dla Mimica odwrócenie uwagi Tangle i Whisper w dawnej bazie Diamond Cutters. Udało mu się dotrzeć do doku bazy i wystawić tam oddział Motobugów, Egg Pawnów i Egg Hammerów, ale ostatecznie Badniki te zostały zatopione gdy Whisper wysadziła dok wystrzeloną rakietą.