FANDOM

Bingo – element rozgrywki pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Bingo to gra, w której wykorzystuje się numery od 1-9. Jeśli gracz zbierze trzy numery, które ustawione są obok siebie pionowo, poziomo, albo po skosie, to otrzyma nagrodę za Bingo, którą najczęściej są pierścienie.

Sonic Pinball Party Edytuj

W grze Sonic Pinball Party gracz może uzyskać bingo jeśli jego piłka trafi w dwa cele w górnych rogach planszy.

Sonic Heroes Edytuj

Bingo Highway 17

Perfekcyjny bonus za Bingo

W grze Sonic Heroes Bingo pojawia się na poziomie BINGO Highway. Występują tutaj tablice przedstawiające ułożenie numerów. Numery od 1-9 położone są na torach do gry. Gracz może je zbierać poprzez zwykły kontakt. Pojedyncze BINGO jest warte 20 pierścieni. Jeśli gracz uzyska więcej BINGO, to może otrzymać nawet do 200 pierścieni.

Sonic Rivals 2 Edytuj

Neon Palace Act 3 04

Tablica i klocki z numerami do Bingo w Sonic Rivals 2

W grze Sonic Rivals 2 Bingo pojawia się na poziomie Neon Palace Zone. Tym razem numery pojawiają się na czarnych kostkach, które podświetlają się po dotknięciu. Bingo jest również wykorzystywane podczas walki z Egg Dealerem. Gracz musi je uzyskać, aby boss wylądował i wystawił na ataki.

Sonic Lost World Edytuj

BINGO SLW

Bingo w Sonic Lost World na Nintendo 3DS

W grze Sonic Lost World Bingo pojawia się w wersji na Nintendo 3DS, w pierwszej zonie Sky Road. Pojawiają się tam tablice do bingo, złożone z 25 kart. Gracz może je osiągnąć wykorzystując springi, flippery, albo inne elementy rozgrywki. W sekcjach w których położone są te tablice zwykle wyjście jest zablokowane. Gracz musi uzyskać odpowiednią kombinację, odsłaniając konkretne karty, aby odblokować wyjście. Bingo natomiast otrzymuje się za obrócenie wszystkich kart. Nagrodą za bingo jest 10 pierścieni.