FANDOM

Cudzy1 There, there. Daddy get you new toy! Cudzy2
Big Daddy, Big Daddy

Big Daddy – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to gigantyczny goryl i ojciec Boom-Booma.

Historia Edytuj

Big Daddy 231

Big Daddy pod wpływem kontroli umysłu

W odcinku Big Daddy Big Daddy został złapany przez Doktora Robotnika w klatkę. Jakiś czas później doktor odwiedził go, a później zamontował mu na głowie urządzenie kontroli umysłu sterowane przez pilot. Big Daddy wykonywał odtąd polecenia Robotnika, niszcząc na próbę most wiszący i tamę. Gdy Robotnik go przetestował, kazał mu wspiąć się na szczyt Mount Mobius i zamontować tam broń laserową, z której miał ostrzeliwać całą planetę Mobius. Po oddaniu kilku strzałów na szczycie zjawili się Sonic, Tails i Boom-Boom. Big Daddy otrzymał wtedy rozkaz strzelania w jeża, ale za każdym razem spudłował. Po tym jak w broni wyczerpała się bateria, Big Daddy złapał Sonica w swoją dłoń i zamierzał go zrzucić z góry. Boom-Boom próbował wtedy do niego przemówić, ale Robotnik nagiął goryla z powrotem do swojej woli. Dopiero po tym jak Boom-Boom złapał Robotnika i zaczął nim uderzać o ziemię, doprowadził do zniszczenia pilota sterującego urządzeniem kontroli umysłu. Big Daddy wrócił do swoich zmysłów i zmiażdżył w dłoniach urządzenie, oraz odstawił Sonica bezpiecznie na ziemię. Następnie przytulił Boom-Booma i sprawił mu nową grzechotkę w postaci Robotnika.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Mimo swoich rozmiarów, Big Daddy jest spokojny i opanowany, a także bardzo kocha swojego syna - Boom-Booma.

Wygląd Edytuj

Big Daddy jest gigantycznym, antropomorficznym gorylem o fioletowym futrze i różowej skórze na klatce piersiowej. Jego ręce i stopy są kremowe. Posiada czarne oczy.

Moce i umiejętności Edytuj

Big Daddy dysponuje wielką siłą fizyczną, która pozwoliła mu wspiąć się na Mount Mobius, zerwać most wiszący, a także zburzyć tamę. Gdy był pod wpływem kontroli umysłu posługiwał się także bronią laserową.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria