FANDOM

Beetle – robot GUN pojawiający się w serialu anime Sonic X. Był to pierwszy model robota bojowego, który organizacja GUN stworzyła na podstawie robotów Eggmana.

Opis Edytuj

Jest to bladozielony robot przypominający żuka. Beetle posiada gąsienice czołgu, oraz rogi przypominające co to u japońskich żuków. Wewnętrzny szkielet robota jest wzorowany na maszynach Eggmana. Beetle są sterowane zdalnie przez pilotów.

Beetle są bardzo wytrzymałe - mogą przetrwać strzał nawet z najpotężniejszej broni Egg Fortu II. Mogą poruszać się po ziemi, albo przełączyć się w tryb latania, zamieniając gąsienice na silniki odrzutowe. Ich róg pozwala im strzelać działkami laserowymi. Kilka takich wiązek wystarczyłoby aby zniszczyć Egg Fort II, o ile nie ma on na sobie bariery ochronnej.

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

Beetle powstały w Rejonie 99, na podstawie badań przeprowadzonych na robotach Eggmana. W odcinku Narodziny Super Sonica zostały wysłane do walki z Egg Fortem II. Chciały zniszczyć fortecę, mimo że Sonic chciał je zatrzymać ponieważ znajdował się tam Chris. Roboty zostały ostatecznie zniszczone przez E-99 Eggsterminatora.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria