Bearenger (ベアンジャ Beanjā?) – antropomorficzny czarny niedźwiedź, jeden ze złoczyńców w grze Tails' Skypatrol. Służy Witchcart i jest drugim bossem w grze.

Historia Edytuj

Podczas wydarzeń z gry Tails' Skypatrol Bearenger, Focke-Wulf i Carrotia pomagali Witchcart w podboju pewnej wyspy, na której zbudowali wiele linii kolejowych. Grozili również tamtejszym mieszkańcom, że zmienią ich w kryształy. Wkrótce na wyspie zjawił się Miles "Tails" Prower. Bearenger zaatakował go jako drugi w Ruin Wood Area. Został jednak pokonany w walce z lisem.

Boss Edytuj

Walka z Bearengerem ma miejsce pod koniec poziomu Ruin Wood Area. Pilotuje swoją latającą rakietę. Atakuje gracza rzucając za siebie trzy pociski, które można zniszczyć. Aby go pokonać należy uderzyć go pierścieniem 20 razy, albo rzucić nim o ziemię 4 razy. Aby go pokonać należy uderzyć go pierścieniem 20 razy, albo rzucić nim o ziemię 4 razy.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Bearanger jest złoczyńcą, który wiernie służy Witchcart i spełnia jej rozkazy. Lubi wyrządzać innym krzywdę, co wywołuje złośliwy uśmiech na jego twarzy.

Wygląd Edytuj

Bearenger to czarny niedźwiedź z szarymi oczami i brzoskwiniowym pyszczkiem.

Moce i umiejętności Edytuj

Bearenger umie pilotować rakietę odrzutową, z której rzuca trzema pociskami.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Bearenger Archie

Bearenger w komiksach

W komiksach Bearenger znany jest jako Bearenger the Grizzly. Należy do oddziału Witchcarters - trójki mobian pracujących dla Wendy Naugus.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Bearenger

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Bearenger to jedyny boss w Tails' Skypatrol, który nie pojawia się na japońskiej okładce gry.
  • Pojazd Bearengera jest podobny do samolotów, które wykorzystywał amerykański oddział Latające Tygrysy w trakcie II wojny światowej.