Cudzy1 Survive the race and beat your rivals to the finish line! Cudzy2
Opis, Sonic & All-Stars Racing Transformed
Battlech

Battle Race – wydarzenie pojawiające się w grze Sonic & All-Stars Racing Transformed.

Opis Edytuj

SRT Battle Race Screen

Przebieg Battle Race

Battle Race to zmodyfikowana wersja zwykłego wyścigu w Sonic & All-Stars Racing Transformed. Bierze w nim udział pięciu zawodników, w tym postać gracza. Każdy zawodnik otrzymuje trzy punkty życia, pokazane pod liczbą okrążeń. Aby wygrać Battle Race należy wyeliminować oponentów, albo zająć pierwsze miejsce po wykonaniu trzech okrążeń. Gracz może wyeliminować wrogów zadając im obrażenia: zbierając przedmioty z Item Boxów i używając ich do zaatakowania oponentów, albo spychając przeciwników poza trasę. Po otrzymani uderzenia zawodnik traci jeden punkt życia, a jego punkty zdrowia zmieniają kolor z zielonego na żółty, a potem czerwony. Postać staje się także na kilka sekund odporna na kolejne uderzenia, co pokazuje jej miganie. Po utraceniu trzech punktów zdrowia, postać zostaje wyeliminowana z wyścigu. Gracz sam może otrzymać obrażenia wpadając na własne przedmioty, albo wypadając z trasy. Gracz może wybrać poziom trudności (C - łatwy, B - normalny, A - trudny, S - ekspercki). Im wyższy poziom, tym więcej gwiazdek gracz otrzyma za zwycięstwo (od 1 za łatwy do 4 za ekspercki).

Battle Race może być także rozegrany w trybach wieloosobowych.

World Tour Edytuj

Wystąpienia Battle Race w trybie World Tour.

Frozen Valley Edytuj

Nazwa Trasa
Neon Knockout Galactic Parade

Twilight Engine Edytuj

Nazwa Trasa
Monkey Brawl Temple Trouble

Superstar Showdown Edytuj

Nazwa Tras
Maraca Melee Samba Studios