FANDOM

Cudzy1 Even the trail left by this razor sharp projectile will cause damage! Cudzy2
Opis, Sonic Forces: Speed Battle

Bashōsen (バショウセン Bashōsen?, dosł. "Banana palm fan") – główna broń Jeta pierwszy raz pojawiająca się w grze Sonic Riders. Jest to para zielonych wachlarzy.

Opis Edytuj

Bashōsen to dwa wachlarze z zielonych piór. Posiadają drewniane uchwyty. Jet może korzystać z maksymalnie dwóch Bashōsen jednocześnie. Służą mu podczas jazdy na Extreme Gear, gdzie Jet ustawia je tyłem do siebie aby pokonać opór wiatru, a także do uderzania rywali. W grze Sonic Riders Jet otrzymuje jeden Bashōsen na drugim poziomie, a na trzecim posiada dwa. Po przyspieszeniu może za ich pomocą uderzyć we wrogów. W grze Sonic Riders: Zero Gravity Jet może otrzymać Bashōsen do zaatakowania przeciwnika tylko po zebraniu Attack z Item Boxa. W Sonic Forces: Speed Battle Bashōsen jest jednym z przedmiotów Jeta. Jet może pozyskać ten przedmiot z Item Boxów. Metal Sonic również może skorzystać z tego przedmiotu, jeśli ukradnie go od innego gracza za pomocą umiejętności Steal. Po wykorzystaniu gracz posyła Bashōsen, które będą się obracać wokół siebie i lecieć po wyznaczonym torze. Mogą omijać wszelkie przeszkody, oraz przeciwników, dopóki się nie zużyją. Bashōsen zostawiają za sobą zielony ślad, który rani przeciwników, którzy na niego wpadną. Wachlarze mogą również zadać obrażenia przy bezpośrednim trafieniu. Po udanym trafieniu Bashōsen przekazują pierścienie oponenta graczowi, który wykorzystał umiejętność. Gracz może znaleźć dwa Bashōsen w jednym Item Boxie na poziomie 6, oraz trzy na poziomie 12.

Ciekawostki Edytuj

  • W Sonic and the Black Knight Sir Lamorak wykorzystuje podwójne miecze podobne do Bashōsen.
  • Bashōsen pochodzą z chińskiej powieści Wędrówka na Zachód. W oryginale są narzędziami dwóch braci-demonów: Kinkaku-daiō i Ginkaku-daiō.