Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Barricade Town – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to miasto otoczone bardzo wysokimi murami.

Opis[]

Barricade Town to małe miasto, otoczone ze wszystkich stron bardzo wysokim murem z pojedyncza bramą, która stanowi jedyne wejście do miasta. Budynki mieszkalne są tutaj nieduże. Najważniejszą strukturą w mieście jest magazyn, w którym przechowywane są duże ilości Wisponów i Wispów w kapsułach.

Historia[]

Przeszłość[]

Barricade Town oblegane przez badniki

Krótko przed zakończeniem wojny między Resistance, a Imperium Eggmana Rough i Tumble ocalili Barricade Town przed Badnikami. Zostali po tym wpuszczeni do miasta, gdzie obiecali wzmocnić obronę. Zamiast tego przejęli arsenał i zabrali dla siebie wszystkie Wispony i Wispy, a także zniewolili mieszkańców. Ci nie mogli uciec, ze względu na czyhające na zewnątrz roboty.

Fallout[]

Barricade Town świętujące wyzwolenie

W Sonic the Hedgehog #3 Knuckles przybył do Barricade Town, po tym jak przerwano dostawy Wisponów z miasta. Kolczatka pokonał ostatniego Death Egg Robot Sentinel i wtedy dołączył do niego Sonic, na prośbę Amy. Obaj przeskoczyli następnie mur i dostali się do miasta, wbrew woli strażnika, który wydawał się przerażony. Podobnie całe miasto było sterroryzowane - mieszkańcy uciekali i zamknęli się w domach. Sonic i Knuckles odnaleźli potem Rougha i Tumble'a w arsenale, wraz z uwięzionymi Wispami i zniewolonymi mieszkańcami. Bohaterowie stanęli do walki z bandytami, w trakcie której wyzwolili Wispy, które zrewanżowały się na skunksach. Rough i Tumble zostali aresztowani i zabrani do więzienia przez mieszkańców, którzy odzyskali swoja broń. Sonic, Knuckles, oraz mieszkańcy miasta i Wispy świętowali następnie wyzwolenie.

Big's Big Adventure[]

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 Big szukał Żabka w magazynach w Barricade Town. Usłyszał wtedy głosy Rougha i Tumble'a, kierowane do Sonica i Knucklesa. Big pomyślał jednak, że były one skierowane do niego. Wrócił potem do miasta i przechodząc obok więzienia dostrzegł Doktora Starline'a, którego uznał za magika, uwalniającego Rougha i Tumble'a.

The Last Minute[]

Zomboty w Barricade Town

W Sonic the Hedgehog #23 Barricade Town zostało opanowane przez Zomboty, które zburzyły jego bramę. Doktor Eggman i Doktor Starline przybyli nad miasto aby testować różne rodzaje częstotliwości, które pozwoliłyby im odzyskać kontrolę nad Zombotami. Sonic również przybył do miasta, gdy dostrzegł w nim Eggmana. Jeż stoczył z doktorem walkę, w trakcie której wyrzucił go z Egg Mobilu w tłum Zombotów. Eggman jednak odzyskał nad nimi kontrolę, ponieważ Starline znalazł działającą częstotliwość. Spanikowany Sonic wyskoczył z tłumu Zombotów i zniszczył Egg Mobile, co zmusiło Eggmana do złapania się pojazdu Starline'a w celu ucieczki. Obaj jednak rozbili się nad bramą miasta, z powodu wagi. Uciekli następnie na Faceship, przez portal który otworzył Starline. Sonic również uciekł z miasta, po tym jak niemal opanował go Metal Virus.