FANDOM

Barricade Town – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to miasto otoczone bardzo wysokimi murami.

Opis Edytuj

Barricade Town to małe miasto, otoczone ze wszystkich stron bardzo wysokim murem z pojedyncza bramą, która stanowi jedyne wejście do miasta. Budynki mieszkalne są tutaj nieduże. Najważniejszą strukturą w mieście jest magazyn, w którym przechowywane są duże ilości Wisponów i Wispów w kapsułach.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Barricade Town Siege

Barricade Town oblegane przez badniki

Krótko przed zakończeniem wojny między Resistance, a Imperium Eggmana Rough i Tumble ocalili Barricade Town przed Badnikami. Zostali po tym wpuszczeni do miasta, gdzie obiecali wzmocnić obronę. Zamiast tego przejęli arsenał i zabrali dla siebie wszystkie Wispony i Wispy, a także zniewolili mieszkańców. Ci nie mogli uciec, ze względu na czyhające na zewnątrz roboty.

Fallout Edytuj

Wisps IDW 3

Barricade Town świętujące wyzwolenie

W Sonic the Hedgehog #3 Knuckles przybył do Barricade Town, po tym jak przerwano dostawy Wisponów z miasta. Kolczatka pokonał ostatniego Death Egg Robot Sentinel i wtedy dołączył do niego Sonic, na prośbę Amy. Obaj przeskoczyli następnie mur i dostali się do miasta, wbrew woli strażnika, który wydawał się przerażony. Podobnie całe miasto było sterroryzowane - mieszkańcy uciekali i zamknęli się w domach. Sonic i Knuckles odnaleźli potem Rougha i Tumble'a w arsenale, wraz z uwięzionymi Wispami i zniewolonymi mieszkańcami. Bohaterowie stanęli do walki z bandytami, w trakcie której wyzwolili Wispy, które zrewanżowały się na skunksach. Rough i Tumble zostali aresztowani i zabrani do więzienia przez mieszkańców, którzy odzyskali swoja broń. Sonic, Knuckles, oraz mieszkańcy miasta i Wispy świętowali następnie wyzwolenie.

Big's Big Adventure Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 Big szukał Żabka w magazynach w Barricade Town. Usłyszał wtedy głosy Rougha i Tumble'a, kierowane do Sonica i Knucklesa. Big pomyślał jednak, że były one skierowane do niego. Wrócił potem do miasta i przechodząc obok więzienia dostrzegł Doktora Starline'a, którego uznał za magika, uwalniającego Rougha i Tumble'a.

The Last Minute Edytuj

IDW 23 Barricade Town Zombots

Zomboty w Barricade Town

W Sonic the Hedgehog #23 Barricade Town zostało opanowane przez Zomboty, które zburzyły jego bramę. Doktor Eggman i Doktor Starline przybyli nad miasto aby testować różne rodzaje częstotliwości, które pozwoliłyby im odzyskać kontrolę nad Zombotami. Sonic również przybył do miasta, gdy dostrzegł w nim Eggmana. Jeż stoczył z doktorem walkę, w trakcie której wyrzucił go z Egg Mobilu w tłum Zombotów. Eggman jednak odzyskał nad nimi kontrolę, ponieważ Starline znalazł działającą częstotliwość. Spanikowany Sonic wyskoczył z tłumu Zombotów i zniszczył Egg Mobile, co zmusiło Eggmana do złapania się pojazdu Starline'a w celu ucieczki. Obaj jednak rozbili się nad bramą miasta, z powodu wagi. Uciekli następnie na Faceship, przez portal który otworzył Starline. Sonic również uciekł z miasta, po tym jak niemal opanował go Metal Virus.